StoryEditorOCM
HrvatskaOTKRIVAMO KAKO NAS NAJČEŠĆE VARAJU: TRGOVCI, HRT, TELEOPERATORI, VODOVOD, ČISTOĆA...

KAKO NAS VARAJU Savjetujemo: Ovrha ne smije biti veća od duga

Piše PSD.
19. ožujka 2012. - 20:15

Savjetovalište za zaštitu potrošača u Splitu svakog dana zaprimi najmanje 15 do 20 pritužbi građana. Suradnici splitskog Savjetovališta - Nela Kovačević, voditeljica, Ante Tičić, savjetnik za komunalne usluge, te Zagorka Krvavica, savjetnica za telekomunikacije, iznijeli su nam najčešće primjere manjih i većih prijevara.

1) DIGITALNA VAGA

“Kupila sam kilogram oraha u trgovini po cijeni od 70 kuna. Kad sam došla kući i stavila orahe na svoju vagu, vidjela sam da su mi “ukrali” dva dekagrama.”

Savjetovalište: Čest je slučaj da u trgovinama startnu poziciju digitalne vage namještaju na dva dekagrama i to tako što je “zaštićuju” svojim brošurama ili reklamnim lecima, umjesto tankom prozirnom folijom koja ne bi pridonosila težini. U ovakvim se slučajevima treba obrat...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. studeni 2024 06:01