StoryEditorOCM
HrvatskaPredizborna kampanja

Facebook je standardni ‘alat‘ domaćih političara, stručnjakinja otkriva tko su prvaci oglašavanja na političkoj sceni: ‘U Google oglase najviše je uložio HDZ‘

29. ožujka 2021. - 15:14

Do lokalnih izbora je manje od dva mjeseca. Takmaci za gradonačelnike, načelnike i župane u niskom startu čekaju da kampanja počne. Već sada, dok se utrka još nije ni zahuktala, u javnosti polako otkrivaju svoje najjače adute. Jednako na televiziji, radiju ili u novinama. Kao i na internetu.

Facebook objave, zakupljeni banneri i redovito "tvitanje" posljednjih su godina postali standardni alati domaćih političara. Dr. Ivi Nenadić uža su specijalnost upravo društveni mediji i druge internetske platforme, odnosno njihova uloga u političkoj komunikaciji. A tu se, kaže ova predavačica na Fakultetu političkih znanosti, primjećuju zanimljivi trendovi.

– Od početnog velikog potencijala za komunikaciju i interakciju s biračima, društveni mediji postali su tek još jedna platforma...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
04. studeni 2024 19:24