StoryEditorOCM
HrvatskaŠTO SE DOGAĐA?

'Čupamo se za kosu jer bilježimo minuse': usred sezone diljem Dalmacije prodaju se brojni restorani, kafići i hoteli, i to u vrijeme kad bi trebali najviše zarađivati

22. srpnja 2019. - 21:26

Nama je ovo najgora sezona do sada. Ne znam odakle brojke o nekom turističkom rastu, ali jedan od mojih restorana u centru grada zjapi prazan. Usporedili smo brojke i meni je ovaj lipanj 42 posto lošiji od lipnja prošle godine, a sedmi je do sada u padu za čak 34 posto.

Zovu me i drugi kolege i čupaju kosu! Sredina je sedmog mjeseca, dakle srce sezone, a mi prazni. Pa evo pogledajte kupališta, prije nekoliko dana sam baš gledao plaže na Kašjunima, Zvončacu, Žnjanu, sve je bilo poluprazno i to za vrijeme lijepog vremena. Split je proteklih godina imao turistički boom, ali taj boom nisu pratila adekvatna ulaganja - kaže nam jedan poznati splitski ugostitelj, navodeći da ih najviše ubija PDV od 25 posto.

Ne želi u novine s imenom i prezimenom jer mu je, ističe, dosta inspekcij...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
18. prosinac 2024 16:53