StoryEditorOCM
Hrvatska‘sudac i porota‘

Čitatelj: ‘Hrana je kasnila i bila hladna, nakon prijave su me blokirali‘; Iz Wolta odgovaraju: ‘Prevara je sve više‘

Piše M.V.
26. siječnja 2023. - 10:16

Nekad nemamo vremena, a nekad nam se jednostavno i ne da kuhati. No, čuda moderne tehnologije omogućila su nam da u par klikova narudžbe iz restorana dođu do našega praga. Wolt platformom se koristio i naš čitatelj kojem se dogodila sasvim neobična priča. Naručio je hranu, strpljivo čekao i na zaslonu mobitela pratio vrijeme dostave koja nikako da dođe. Kada je, sa zakašnjenjem konačno stigla, hrana je bila hladna. 

- Odmah sam se obratio Wolt službi za korisnike gdje su mi potvrdili da je narudžba zaista kasnila te da se ispričavaju, no sve što mogu napraviti na je dati mi 15 HRK kredita (ne povrat novca već kredit na računu) kao znak isprike, iako je cijela narudžba bila oko cca. 130 HRK. Naravno da na to nisam pristao te su mi ponudili još 15 HRK kredita, odnosno sveuku...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. travanj 2024 11:09