Najnovije međunarodno istraživanje trendova u znanju matematike i prirodoslovlja učenika četvrtih razreda osnovnih škola, TIMSS 2015., pokazalo je da se naše školstvo, točnije razredna nastava, nema čega sramiti pred elitnim svjetskim sustavima koji su ulaganje u obrazovanje odavno visoko pozicionirali.
Naši mali četvrtaši, u odnosu na prvi naraštaj koji je u ovom istraživanju sudjelovao 2011. godine, napredovali su u svakom smislu i u oba predmeta "prebacili normu": u prirodoslovlju su bili 18. u svijetu i deveti u Europi (od 47 država), prikupivši 33 boda više od potrebnog prosjeka, a ujedno su u odnosu na svoje vršnjake iz 2011. osvojili 17 prosječnih bodova više. U matematici, iako nisu bili tako sjajni, opet su ostvarili bolji uspjeh nego u prethodnom istraživanju i s donje...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....