StoryEditorOCM
Hrvatska#CroFact

Borba za svakog gosta: HTZ na društvenim mrežama promovira Lijepu našu predstavljajući manje poznate zanimljivosti 

28. travnja 2020. - 12:52

U borbi za svakog gosta Hrvatska turistička zajednica putem posebno kreiranog promotivnog sadržaja naziva „Zanimljivosti koje su manje poznate o Hrvatskoj“ i prateće oznake #CroFact, dodatno promovira Lijepu našu inozemnim medijima, ali i brojnoj publici na društvenim mrežama Facebook i Instagram.

Riječ je o komuniciranju manje poznatih i zanimljivih činjenica o našoj zemlji koje će se, uz objave na društvenim mrežama, dodatno plasirati i kroz kviz, s obzirom da se u vrijeme pandemije koronavirusa korisnici društvenih platformi pojačano uključuju i sudjeluju u svim virtualnim izazovima i zadacima.

- Proaktivni odnosi s predstavnicima medija na nama ključnim emitivnim tržištima vrlo su važan dio naših aktivnosti koje za cilj imaju jačanje vidljivosti i promocije Hrvatske...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
28. studeni 2024 04:42