StoryEditor
BiznisLoša situacija

Zbog poveznice s koronavirusom, tvrtka na teškom udaru: poznati brend piva na golemom je gubitku, sve zbog pogrešnog ‘guglanja‘

Piše J. V.
28. veljače 2020. - 13:15
Rodrigo Arangua/AFP

Pivovara Anheuser-Busch InBev koja proizvodi pivo Corona zbog sličnosti s imenom virusa i histerije koja se oko njega stvorila, na golemom je novčanom gubitku, piše Bloomberg. Naime, zbog činjenice da su ljudi u počecima epidemije pivo počeli povezivati s virusom, dionice kompanije drastično su pale.

Profit im je u prva dva mjeseca tekuće godine manji za 170 milijuna dolara samo u Kini, dok je ukupan prihod umanjen za čak 285 milijuna. Zabilježeni pad zarade najveći je u povijesti firme, koja uz Coronu proizvodi piva Budweiser, Stellu Artois, Leffe i Modelo. 

Iz tvrtke čije je sjedište u Begiji potvrđuju: "Utjecaj koji Covid-19 nastavlja rasti. Njegova pojava dovela je do značajnog smanjenja profita u Kini, što se tiče osobne, ali i javne upotrebe piva. Poklopilo se i da je slavlje Kineske nove godine nastupilo u jeku prve pojave virusa, a potražnja za proslavu bila je u to vrijeme minimalna", kažu.

Dodaju i kako se objašnjenje vjerojatno krije u činjenici da je u vrijeme početnog širenja smrtonosnog koronavirusa određeni broj restorana i kafića bio primoran zatvoriti. 

"Naš biznis se svodi na restorane, noćni život, izlaske s prijateljima, tako da se nadamo da će se stvari stabilizirati jednom kad se sve vrati u normalu", rekao je novinarima Carlos Brito, jedan od čelnika tvrtke.

O poražavajućoj situaciji očitovali su se iz Constellation Brandsa, zastupnika Corona piva za američko tržište.

“Vjerujemo da potrošači shvaćaju kako ne postoji veza između virusa i našeg proizvoda”, izjavila je za Business Insider Maggie Bowman, direktorica komunikacija Constellation Brandsa zastupnika Corona piva za američko tržište.

No prošlog mjeseca Google je prijavio kako je pretraživanje Corona lagera naraslo za 1,100%, a ljudi pretražuju čak i pojmove "virus piva" i "corona pivo virus" provjeravajući imaju li dva pojma nešto zajedničko, prenosi Metro.

Iako je zaključak u ovom slučaju suvišan, treba napomenuti kako - nemaju.

#CORONA PIVO#KORONAVIRUS

Izdvojeno