Kriza dođe kao klistir; čisti tržište od neuspješnih tvrtki, prevladanih ideja, mastodonata koji sami sebi love rep; kobna je za poduzetnike koji se nisu spremni promijeniti i prilagoditi. Spori, tromi, neučinkoviti, nezainteresirani za promjene, pod njezinim se udarom povlače na groblje slonova, a inovativni, brzi i profesionalni - opstaju. Dapače, iz nje izlaze još jači.
Da je tomu tako, najbolje svjedoči ova pipava turistička sezona. Najteža od ratnih devedesetih naovamo. U situaciji kad se više od sedamdeset tisuća privatnih iznajmljivača, koji raspolažu s gotovo 900 tisuća postelja, bori za svakoga gosta, lijepo se vidi tko je svih ovih godina radio dobar posao, tko je ulagao, stjecao nova znanja i korespondirao sa svjetskim trendovima, a tko otaljavao samo da uzme koju ki...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....