StoryEditorOCM
Biznisolakšanje

Vječni redovi stvar su prošlosti? Poznati trgovački lanac uvodi veliku novost, ovo mijenja sve, kupcima će laknuti

Piše VIJESTI SD
21. travnja 2024. - 09:24

Velika i ugodna novost očekuje kupce u mnogobrojnim poslovnicama Kauflanda u Njemačkoj. Kako pišu njemački mediji, vječni redovi ispred automata za povratnu ambalažu trebali bi postati stvar prošlosti.

Korištenje automata za povratnu ambalažu može vas koštati puno vremena i živaca u supermarketu.

Hoće li to uskoro postati dio prošlosti, barem u poslovnicama Kauflanda? Cilj je kupcima znatno olakšati povrat ambalaže i svima uštedjeti puno vremena.

Kaufland poduzima mjere kako bi povrat prazne ambalaže bio učinkovitiji. Kupcima će značajno olakšati posao novi automat, koji Kaufland trenutno detaljno testira, piše Fenix magazin.

Razvijen od strane tvrtke Tomra, stroj ima pokretnu traku koja se automatski pomiče čim netko otvori ulazni otvor. To kupcima omogućuje dodavanje PET boca i limenki bez prekida i u bilo kojem broju bez potrebe da ih ubacuju jednu po jednu.

Dugo čekanje pred automatom uskoro bi moglo biti prošlost jer će se tako znatno ubrzati vraćanje praznih boca, pišu njemački mediji.

Štedi resurse i energiju

Ova je inovacija slična inovaciji supermarketa Rewe. Sve ove inovacije imaju za cilj ubrzati proces povrata ambalaže za kupce. U isto vrijeme, ovaj novi sustav također štedi resurse i energiju.

Ovako funkcionira povrat prazne ambalaže s pomoću novog automata u Kauflandu.

Novi stroj, poznat kao Tomra R2, opremljen je osvijetljenim zaslonom osjetljivim na dodir koji kupcima pokazuje kada se može započeti s povratom, navode njemački mediji.

Nakon umetanja praznih boca, kupac jednostavno pritisne gumb “Gotovo” i stroj zatim ispisuje potvrdu o uplati. Ovaj inovativni proces značajno ubrzava povrate i nudi praktično rješenje, posebno kupcima s velikim količinama praznih boca.

Novi stroj trenutno se testira u poslovnici u Steinheimu, a rezultati ovog pilot projekta bit će ocijenjeni do jeseni.

Ovisno o uspjehu, automat bi se potom mogao koristiti i u drugim poslovnicama Kauflanda. Naravno, to ne samo da poboljšava korisničko iskustvo, već i dodatno optimizira proces povrata ambalaže.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
29. svibanj 2024 16:45