StoryEditorOCM
Biznissimbol kvalitete

Uspješna grupa i lider u biznisu povećava konkurentnost na građevinskom tržištu kreiranjem novog zajedničkog brenda

Piše SARA ŠARIĆ
31. srpnja 2024. - 08:46

Danas postoji mnogo mogućnosti za kupovinu građevinskog materijala, ali kad je riječ o uspjehu projekta svi žele jedno – vrhunski proizvod i uslugu. Traže se preporuke i njima najviše vjeruje... A najsigurnije je pružiti povjerenje tvrtkama koje su u grupi koja je jedan od lidera u trgovini građevinskim materijalom u Hrvatskoj.

Osnovana 2005. godine s idejom da zajedničkom nabavom postigne maksimalne količinske rabate, Grupacija Flavia izrasla je u jednog od najvećih veletrgovaca građevinskim materijalom u Hrvatskoj te postala sinonim za pouzdanost i kvalitetu u svijetu građevinarstva. Započevši na prostoru Dalmacije sa sedam članica, danas je, s njih čak 30 koje su lideri u svojim lokalnim zajednicama i 45 prodajnih mjesta diljem Hrvatske, konkurentan brend na nacionalnom tržištu.

Članice Flavie specijalizirane su trgovine i skladišta građevinskog materijala koja se nalaze po čitavom teritoriju Hrvatske. Drugima riječima, to su uspješne obiteljske tvrtke koje su prepoznate u svojoj sredini i, koje su kao trgovci, eksperti u svom segmentu. Nude velik asortiman kvalitetnih materijala po najboljim uvjetima na tržištu te su, uz mogućnost dostave i savjetovanja, spremne ispuniti svaki zahtjev kupca.

Poslovni model i rast

Ono što Flaviu razlikuje od drugih, prije svega, odgovoran je i iskren odnos prema svim članovima. Od samog starta sav se fokus usmjerava prema napretku i konkurentnosti svih članova, što predstavlja jedinstveni poslovni model zaslužan za njezin rast.

– Pomno smo odabirali tvrtke lidere u određenom gradu ili regiji koje su se uklapale u naš poslovni model. Danas smo, zahvaljujući njima, kroz sinergiju i zajedništvo postali najveće udruženje trgovina građevinskim materijalom u Hrvatskoj. Biti jedan od lidera u Hrvatskoj za nas je velika stvar jer iza Flavije stoji 30 domaćih tvrtki iz svih krajeva Hrvatske, koje zajedništvom pokazuju da mogu uspješno parirati velikim domaćim i europskim konkurentima – objašnjava Duje Đipalo, predsjednik uprave Grupacije Flavia.

image

Duje Đipalo, predsjednik uprave Grupacije Flavia

Sasa Buric/Cropix

Sad kad smo postali dio europskog tržišta, a konkurencija postaju velike kompanije s ogromnim resursima, domaćim obiteljskim tvrtkama dodatnu prednost pruža biti dio veće grupe. Članstvo u Flaviji, jednom od najvećih igrača na tržištu, članicama omogućava omogućava najbolje moguće uvjete nabave i dijeljenje informacija i ideja.

Ključne vrijednosti

Profesionalizam i otvorenost za inovacije ključne su vrijednosti Grupacije. Tim mladih stručnjaka kontinuirano donosi nove poslovne ideje i motivira članice na investiranje i usavršavanje kako bi povećali konkurentnost na tržištu. Ove godine postali su i dio najveće europske mreže udruženja građevinskih trgovina EURO-MAT te dobili uvid u kretanja i trendove u ostatku Europe.

– Dijelimo informacije i znanja s najvećim trgovačkim kućama u Europi te tako svim partnerima prenosimo znanja i nudimo mogućnost povezivanja s drugim tvrtkama izvan Hrvatske – ističe direktor.

Ključ uspjeha Flavie leži u kvalitetnoj suradnji s dobavljačima koji su, svi redom, lideri proizvođači u svom segmentu koji prate rad grupacije sve ove godine. Važni su, otkrivamo, uvažavanje i komunikacija koja je popraćena najboljim uvjetima i servisom od strane dobavljača.

image

Direktori Damir Čulić i Duje Đipalo s ostatkom tima

Sasa Buric/Cropix

Grupacija Flavia ponosi se bezrezervnom podrškom svim svojim članicama. Mia Čulić i Slavko Borzić, odgovorni za komercijalne poslove, ističu kako nema nerješivih situacija kada je riječ o potrebama članova. Konstantno se prate kretanja na tržištu i nastoji pravovremeno obavijestiti sve članice o svim promjenama u poslovanju.

– Pružamo im i razne vrste usluga i savjetovanja, a kroz zajedničke sastanke dijelimo informacije i znanja. Zajedničkim djelovanjem s članovima ostvarujemo poslovne interese, a dugogodišnje suradnje i poznanstva doveli su do odličnih odnosa ljudi unutar grupe pa se sve lakše obavi... Pogotovo kad se na zajedničkim druženjima svi zajedno opustimo i zapjevamo – dodaje Marijo Jurun, voditelj financija i računovodstva.

Planovi za budućnost

Trenutna situacija u građevini, kažu nam stručnjaci, ide im u prilog. Na valu investicija zadnjih godinu dana značajno je rasla i Flavia i njeni članovi, a dvoznamenkasti postotni rast koji ostvaruju zadnjih godina, žele ostvariti i ove godine.

– Zadovoljni smo ostvarenim, ali imamo još puno ideja za razvoj i unaprjeđenje, tako da posla neće nedostajati. Zadovoljstvo je raditi s uspješnim i ambicioznim ljudima i kada su vaši trud i rad prepoznati. Zadnjih godina članstvo smo povećavali firmama koje su najuspješnije u svom okruženju, a poseban motiv za dalje je kada nas takve firme prepoznaju i žele biti dio Flavije te sudjelovati u razvoju ovu ideje – zaključuje Đipalo.

Grupacija trenutno radi na implementaciji brenda Flavia na sve trgovine i skladišta članica kako bi im pružili dodatnu vrijednost te prepoznatljivost među krajnjim kupcima. Sve članice će zadržati svoj identitet, ali uz brend Flavia, kupci će znati da iza svakog prodajnog mjesta stoji velik, snažan i specijaliziran sustav, koji osigurava najkvalitetnije brendove i najbolje moguće uvjete nabave. Dodatnim ulaganjem u marketing, kažu nam, povezat će cijelu priču u jednu cjelinu i dodatno ojačati prepoznatljivost brenda.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. rujan 2024 15:31