StoryEditorOCM
Bizniszapošljavaju

Brzo su napredovali na poslu, gradili iskustvo i bili nagrađeni: ‘Ovdje će uspjeti svatko tko želi raditi i učiti‘

Piše SPONZORIRANI SADRŽAJ
27. studenog 2023. - 13:31

Komunikacija je ključ uspjeha u poslovnom svijetu. Onaj tko je majstorirao ćakulu, voli biti okružen i raditi s ljudima i zna brzinom munje pronaći rješenje za sve probleme, idealan posao može pronaći u kompaniji kojoj je cilj povezati sve korisnike svojih usluga u Hrvatskoj te im osigurati sve prednosti koje pruža digitalizacija.

Kako je to biti agent u kontaktnom centru i započeti od ‘0‘ ispričao nam je simpatični Domagoj Tomljanović, danas voditelj tima odjela za prodaju i brigu o korisnicima, koji je svoju karijeru u Hrvatskom Telekomu započeo sad još davne 2015. godine.

Završio je za konobara, ali karijera mu je otišla u totalnom drugom smijeru. Za sve naše čitatelje, gladne dobre priče o poslovnom uspjehu, sramežljivom početku i brzom napretku, Domagoj nam je otkrio svoj recept za uspjeh!

– Kada sam se zaposlio u HT-u, kroz proces edukacije sam saznao da je sastavni dio posla u kontaktnom centru i prodaja, i to mi se činilo vrlo interesantnim. Smatrao sam već tada da mi to super ide i da je baš to detalj koji će mi pomoći u radu – prisjeća se Domagoj.

image

Domagoj Tomljanović, voditelj tima odjela za prodaju i brigu o korisnicima, Rijeka

/Privatna Arhiva

A tko ne voli raditi i učiti o poslu u dobroj atmosferi uz pomoć šale i humora? Domagoj nam kroz ćakulu kaže kako se u periodu treninga odmah opustio. Cijeli proces je bio edukativan, ali i zabavan. Grupa je provodila svaki dan osam sati zajedno, međusobno su si pomagali, malo i zezali jedni druge, ali sve u pozitivnoj atmosferi, pa je dodijeljen riječkom timu ‘04‘ u kojem je bio najmlađi djelatnik.

– Iskreno, taj početni proces uklapanja unutar tima mi je bio zahtjevan. Došao sam u okruženje uigrane ekipe koja ima svoje interne fore, vrhunski radi svoj posao, a dolazim im ja koji ne razumijem njihove fore, ne radim najkvalitetniji posao i uz sve to većinu svoje smjene šutim i ne sudjelujem u razgovorima unutar tima. Ekipa je mislila da nešto nije O.K. sa mnom. Neki to misle i danas, osam godina nakon – šali se Domagoj.

‘VJETAR U LEĐA I SKOK U KARIJERI‘

Evo što su dobri kolege... Iako se odmah nije najbolje uklopio, upravo su mu oni podigli samopouzdanje na početku karijere, nakon čega se opustio i postao dio ekipe.

image

Domagoj Tomljanović sa svojim HT timom u Rijeci

/Privatna Arhiva

– Odrađivao sam poziv, klasično, pričao s korisnikom i tadašnji agent najvišeg senioriteta me pitao: „Hej, koliko ti radiš ovdje?“ Nakon što sam mu rekao da sam tek završio trening i da sam novi djelatnik, odgovorio mi je: „Ma da? Svaka čast, ne bih nikada rekao, zvučiš jako opušteno, bravo!“ U tom trenutku, kada ni sam nisi siguran kakav si u poslu koji radiš, rečenica od osobe koja ima puno više iskustva od tebe puno pomaže. To je bio prvi trenutak nakon kojeg sam se opustio i počeo puno više komunicirati s kolegama. Moglo bi se reći da sam se nakon tog trenutka krenuo i hvalisati – kroz osmijeh nastavlja Domagoj.

image

Domagoj Tomljanović sa svojim HT timom u Rijeci

/Privatna Arhiva

Domagoj u Hrvatskom Telekomu danas već radi osam godina, a prvo veće napredovanje dogodilo se nakon prve godine rada u kontaktnom centru. Počeo je raditi u najvišem agentskom segmentu, u korisničkoj podršci, što ga je motiviralo da malo ozbiljnije počne razmišljati o karijeri, napredovanju i svim budućim poslovnim ostvarenjima, ali i o nastavku obrazovanja.

Kao viši agent trudio se uvijek biti o svemu najviše informiran i što proaktivniji. Upravo uz takav stav, uspješne rezultate i podršku voditelja došlo je do idućeg većeg napretka.

image

Domagoj Tomljanović

/Privatna Arhiva

POSTAO JE VODITELJ TIMA

– To napredovanje sam prihvatio puno bolje nego ono prethodno. Nisam bio preplašen, bio sam u potpunosti siguran da ću taj posao odrađivati jako dobro i da će ljudi koje vodim imati vrhunske rezultate - ističe Domagoj.

image
Josko Supic /Cropix

Start od ‘0‘ ima svoje prednosti jer znate svaki segment posla. Upravo je to iskustvo pripremilo Domagoja za poziciju koju obavlja danas. Sigurno vam je barem jednom netko rekao: "Na greškama se uči", a Domagoj kaže da su ga upravo greške naučile da bude najbolji u onome što radi.

image
Josko Supic /Cropix

Na poslu najviše naučite od kolega, a prednost rada u HT-u je upravo to. Ekipa HT-a nesebično dijeli svoje znanje u želji da pomognu kolegama, a atmosfera u uredu je uvijek pozitivna i spremna za druženje i zabavu.

– Volimo se družiti izvan posla, izlaziti zajedno i provoditi vrijeme s bivšim kolegama koji, iako više ne rade, ne propuštaju priliku da se opet podruže s ekipom koja im je radila društvo dugi niz godina. Meni je ovo najpozitivnija strana rada u HT-u, zaposlio sam se kako bih imao novce, a dobio sam nešto puno važnije, ljude koji će mi biti prijatelji do kraja života – kaže Domagoj.

Odličnu ekipu na poslu ima i Marina Vrdoljak, uspješna voditeljica smjene u T-Centru Joker, koja je svoju karijeru također započela od ‘0‘ i to radom u tehničkoj podršci. 

image

Marina Vrdoljak, voditeljica smjene poslovnice Hrvatskog Telekoma u centru Joker

Josko Supic /Cropix

U HT-U ĆE USPJETI SVATKO TKO ŽELI RADITI I UČITI

Odmah na početku rada započela je edukaciju koju je prolazila s iskusnim mentorima u trajanju od dva mjeseca. Detaljno su prolazili svaku stavku posla - korak po korak, kako bi se što bolje ‘uhodala‘ u posao.

– Mnogi su već u početku odustali i mislili da se ne može sve zapamtiti i pohvatati u tako malo vremena. Sjećam se da bih, kad bih došla kući, učila i rješavala kvizove da mi sutra bude lakše. I bilo je! Iz dana u dan sam nadograđivala svoje znanje i svašta novog naučila. U početku me je bilo jako strah da neću uspjeti i sjećam se da sam, na prvi poziv koji sam dobila, zanijemila. Nisam se znala ni predstaviti. Bilo je trenutaka kada sam htjela odustati i mislila da to nije za mene - prisjeća se Marina i kaže da je svaki korisnik nauči nešto novo, bilo poslovno ili životno.

image
Josko Supic /Cropix

U teleprodaji je radila godinu i pol. Uz snažnu želju da sama sebi dokaže što sve može, bila je u prvom krugu edukacija koje je Hrvatski Telekom organizirao za tad novu uslugu ‘EVO TV‘. Edukaciju je rasturila te za nju kasnije postala i edukator. Međutim, pobijedila je želja za radom u T-Centru.

– Sjećam se da mi je tad regionalni voditelj, na pitanje postoji li mogućnost prebačaja na drugi kanal, rekao da sam spremna i upozorio da nije lako raditi u poslovnici kao što se čini. Ali me također ohrabrio i rekao da se ne plašim jer smatra da sam spremna za nešto više. Kada sam došla u T-Centar, prvo sam radila u City Centru. U početku mi je bilo zaista teško priviknuti se na novi način rada, ali su me kolege od prvog dana prihvatili kao da sam tu godinama. Uskakali su mi u pomoć i usmjeravali me na koji način da postanem bolji prodajni savjetnik – govori Marina, koja je prošla sve T-Centre u Splitu, da bi se na kraju vratila u Joker, gdje radi i dan danas.

OD TEHNIČKE PODRŠKE DO VODITELJICE SMJENE

image
Josko Supic /Cropix

Kao voditeljici smjene u T-Centru Joker njezin radni dan je dinamičan. Svaki započinje brifingom i radnim planom za taj dan, a zajedno razvijaju i nove ideje. Marinin zadatak je i briga za djelatnike iz smjene, praćenje ostvarenja rezultata i administracije, usmjeravanje djelatnika prema boljem rješavanju upita korisnika, a uz to radi i kao prodajni savjetnik u centru te je u direktnom kontaktu s korisnicima. 

image

Marina Vrdoljak sa svojim timom u T-Centru Joker, Split

Josko Supic /Cropix

Nedostatka motivacije da bude što uspješnija u svom poslu kod Marine ne nedostaje. Kaže kako je dobiva svakodnevno jer se uvijek nešto događa, a trud se uvijek prepozna.

U HT-u nema ‘početnog straha‘. Nove HT-ovce kroz posao vode iskusni mentori koji su im uvijek na raspolaganju. Za zaposlenike se svako malo osmišljavaju nove edukacije i treninzi kako bi se osiguralo kontinuirano znanje o uslugama koje nude, ali i kako bi zaposlenici razvijali prodajne i komunikacijske vještine, te znali efikasno upravljati vremenom i nositi se sa stresom.

Imaju i jasan karijerni put, a svi uvjeti su vrlo transparentno objašnjeni svakom novom zaposleniku, jedan se posebno ističe, a to je da su posljedice velikog truda povećanje plaće i napredak na poslu!

OVAJ POSAO JE ZA ONE KOJI VOLE LJUDE I KOMUNIKACIJU 

Ako ste se ikad zapitali kako je "iza one strane pulta", sad znamo – maksimalno opuštena atmosfera! Rekla bih da nova osoba već nakon prva dva mjeseca u HT-u ima osjećaj kao da je doma. Nakon edukacija novi zaposlenici dobiju i svog mentora s kojim rade idućih mjesec dana i zajedno se s njim razvijaju - objašnjava Marina i ističe da su za ovaj posao najvažniji komunikativnost, ugodnost i savjesnost.

Hrvatski Telekom, slažu se Domagoj i Marina, je više od poslodavca i brine o dobrom djelatniku koji je spreman rasti u kompaniji, a ono što oboje ističu kao najbolju stvar na poslu je mogućnost brzog napretka. Trenutno proširuju svoj tim i imaju otvorena radna mjesta za koja nije presudno iskustvo. Tko je voljan učiti i ‘zasukati rukave‘, u ovom poslu će i uspjeti. Sjetite se Domagojeve priče s početka: Sve se može ako to dovoljno jako želiš!

image
Josko Supic /Cropix

 

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
03. studeni 2024 21:52