StoryEditorOCM
BiznisKUPOVNE NAVIKE

Totalno drukčiji od drugih: Dalmatinci puno kupuju, ali ne vole ‘švrljati‘ po dućanima. Vjerni su jednom lancu i kategorični po jednom pitanju

3. ožujka 2020. - 10:02

Da se kupovne navike hrvatskih potrošača itekako razlikuju od regije do regije, potvrdilo je i najnovije veliko istraživanje koje je provela agencija “Nielsen”, a rezultate prenio portal JaTrgovac.

Na Istoku su, primjerice, potrošači najviše u potrazi za promocijama i najnižim cijenama, a to potvrđuje činjenica da oni posjete u prosjeku 3,2 različita trgovačka lanca unutar mjesec dana, što je iznad prosjeka Hrvatske i više od svih ostalih regija. Oni, primjera radi, nemaju omiljene trgovine već redovito posjećuju sve trgovce.

Središnja Hrvatska (regija Central) najsličnija je prosjeku Hrvatske. Kad idu u trgovinu, potrošači ovdje najčešće planiraju i sastavljaju popis za kupnju, što smanjuje mogućnost impulzivnog šopinga i povećava važnost svijesti o...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
22. studeni 2024 12:41