StoryEditorOCM
Biznisnajveća prodajna mreža

‘Studenac‘ je na korak do ‘osvajanja‘ gotovo cijele Hrvatske: obiteljska tvrtka stvorena ni iz čega ‘progutala‘ je mnoge konkurente. Ovo je priča o njihovom uspjehu

Piše Dražen Gudić
28. ožujka 2022. - 19:45

Država je dala zeleno svjetlo za preuzimanje kutinske Lonije i omiški Studenac, nekad isključivo dalmatinski brend, danas pod komandom Poljaka, na korak je od 'osvajanja' gotovo cijele Hrvatske. S novih 300 prodavaonica nastaje ozbiljan takmac najvećim igračima na tržištu maloprodaje s daleko najvećom prodajnom mrežom od čak 1050 dućana, što je u duhu poslovne politike koja je bazirana na trgovinama manjeg formata. Stoga je tu i više od 4500 zaposlenih i očekivanih oko 2,5 milijarde kuna prometa godišnje.

Omiška tvrtka tako je prešla put od umreženih provincijskih trgovina do sedme pozicije po prometu u trgovini na malo mješovitom robom u Hrvatskoj. Do ekspanzije Studenca došlo je nakon što ga je od dotadašnjeg vlasnika Josipa Milavića sredinom 2018. preuzeo...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. veljača 2024 23:47