Hrvatska je ostvarila senzacionalan uspjeh na Svjetskom nogometnom prvenstvu. Na najutjecajnijoj i najpoznatijoj tražili Google milijun ljudi je ukucalo riječ "Croatia". Pojedini turistički stručnjaci kažu da bi uspjeh u Rusiji mogao bitno utjecati i na našu ekonomiju, pogotovo što je internet glavni alat u odabiru destinacije u koju će se putovati.
Stoga smo Ivanu Šulc, stručnjakinju za društvene mreže, marketing (posebno digitalni), internet i tehnologiju, pitali može li Hrvatska profitirati od Svjetskog prvenstva u nogometu budući da se naša zemlja na Instagramu, Facebooku, Twitteru i drugim mrežama spominjala milijunima puta.
– Nogomet ima nevjerojatan utjecaj na ekonomiju, posebno ako je riječ o zemlji čiji tim postiže odlične rezultate na natjecanju. Dobar...
StoryEditorOCM
Biznisnogomet izaziva emocije
Stručnjakinja za internetski marketing: Ako bude pameti, uspjeh u Rusiji može Hrvatskoj donijeti milijune novih turista. Ugledajmo se na Island...
16. srpnja 2018. - 09:22
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?