StoryEditorOCM
Biznispreživjeti krizu

Prihodi AD Plastik Grupe zbog pandemije pali za 23 posto. Razloga za optimizam ipak ima: u zadnja tri mjeseca blago je narasla prodaja automobila

Piše Jozo Vrdoljak
28. listopada 2020. - 19:05

Objavljeni su poslovni rezultati AD Plastik Grupe za prvih devet mjeseci 2020. godine u kojima se očituju posljedice krize izazvane pandemijom virusa COVID-19.

Poslovni prihodi AD Plastik Grupe u izvještajnom razdoblju iznose 841,68 milijuna kuna i manji su za 23,2 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. EBITDA Grupe iznosi 108,63 milijuna kuna i manja je za 18,7 posto, a u matičnom je društvu ostvaren njezin rast od 5,7 posto na koji je velikim dijelom utjecala prodaja neoperativne imovine i korištenje državnih subvencija.

U tim zahtjevnim okolnostima, ostvarena je neto dobit grupacije u iznosu od 23,79 milijuna kuna što je u odnosu na isto razdoblje prošle godine pad od 62,8 posto.

„Mada se utjecaj krize očituje na svim tržištima na kojima poslujemo, u trećem su...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
18. studeni 2024 05:30