StoryEditorOCM
BiznisFINANCIJSKE USLUGE

Potrošači se najviše žale na rad društava za osiguranje; Hanfa ukazuje i na potrebu bolje zaštite od online prijevara, premalo znamo i o mirovinama

15. ožujka 2021. - 23:34

Povodom Svjetskog dana prava potrošača Hrvatska agencija za nadzor financijskih usluga (Hanfa) objavila je kako je u prošloj godini najveći broj predstavki zaprimila iz područja rada društava za osiguranje, no to, kako ističu, ne iznenađuje s obzirom na širok raspon njihovih usluga, razgranatu distribucijsku mrežu osiguranja i veličinu sektora.

- Iako je osiguranje istaknuto u broju predstavki koje smo zaprimili u Hanfi, ipak je važno naglasiti da je riječ o relativno malom broju slučajeva s obzirom na važnost i veličinu sektora, a govorimo o trenutačno više od 11 milijuna aktivnih ugovora – izjavio je Ante Žigman, predsjednik Upravnog vijeća Hanfe.

Dodao je kako očekuju da će najveći rizik za potrošače u predstojećem razdoblju biti savjetovanje putem interneta te in...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. studeni 2024 12:05