Dok većina hrvatskih poduzetnika svih provenijencija pravi i pokušava ostvariti planove kako, sad kad je Hrvatska postala članica Europske unije, svoje proizvode plasirati u EU i osvojiti barem djelić tržišta s potencijalnih pola milijarde kupaca, Branko Roglić, vlasnik velike distributerske tvrtke, grupacije Orbico, iz Europe kreće dalje – najprije na istok, i to onaj daleki.
- U trenutku kad smo mi ušli u Europsku uniju, ja sam već poslovao u Bugarskoj, Rumunjskoj, u Sloveniji, Mađarskoj, Češkoj, Slovačkoj i Poljskoj, kamo je, za zastupstvo zasad samo jednog branda, 1. ožujka ove godine, nekoliko mjeseci nakon osnivanja tvrtke, krenula prva faktura.
No, Europska unija je, procjenjuje Roglić, “u zasićenju, u EU nemate rasta“, a njegova je ambicija poslovati tamo gdje...
- U trenutku kad smo mi ušli u Europsku uniju, ja sam već poslovao u Bugarskoj, Rumunjskoj, u Sloveniji, Mađarskoj, Češkoj, Slovačkoj i Poljskoj, kamo je, za zastupstvo zasad samo jednog branda, 1. ožujka ove godine, nekoliko mjeseci nakon osnivanja tvrtke, krenula prva faktura.
No, Europska unija je, procjenjuje Roglić, “u zasićenju, u EU nemate rasta“, a njegova je ambicija poslovati tamo gdje...