StoryEditorOCM
Biznispuno opreza

Pandemija koronavirusa potaknula je online kupnju, ali sve je više prijevara. Evo što kupci moraju znati prije nego se odluče na narudžbu

14. prosinca 2020. - 08:12

Nedavno sam za nećakinju preko jedne online platforme s.uk domenom naručila nekoliko Harry Potter suvenira. Šalica, ogrlica, privjesak i prsten, radovala sam se, silno će obradovati tinejdžerku za rođendan.

Narudžbu sam obavila više od mjesec dana uoči rođendana računajući da će stići na vrijeme. Bilo je to početkom listopada, naručeno do danas nije stiglo, rođendan je odavno prošao, a račun je uredno odmah naplaćen – požalila nam se ovih dana jedna Splićanka, koja tu i tamo uživa u čarima online kupovine. Prvi put joj se takvo što dogodilo. Srećom nije bila riječ o velikom novčanom iznosu, ali ostao je gorak okus prijevare.

Kako je u doba pandemije koronavirusa procvjetala online trgovina tako su sve agilniji postali i prevaranti skriveni u redovima web...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. prosinac 2024 09:07