StoryEditorOCM
Biznisnema trackanja

Ostaju li u Hrvatskoj? Megapopularni kozmetički lanac zatvara svaku drugu poslovnicu u ovoj zemlji, poznato i zbog čega

Piše PSD.
7. studenog 2024. - 20:25

The Body Shop je dobro poznata tvrtka s poviješću koja seže u sedamdesete godine prošlog stoljeća. Sada kozmetički lanac zatvara poslovnice u mnogim njemačkim gradovima, piše Fenix magazin,

Početkom godine ovaj poznati kozmetički lanac podnio je zahtjev za stečaj u svom sjedištu u Engleskoj. Nakon toga su se mnoge poslovnice morale zatvoriti. Time je pogođena i Njemačka.

Tvrtka također upravlja s 45 trgovina u ovoj zemlji. U mnogim velikim gradovima trgovina poznatog brenda nalazi se u centru grada – barem je tako do sada bilo.

Međutim, nedavno se saznalo da će se mnoge trgovine morati zatvoriti. Ali postoji i nada. Bivši šef Karstadta Stefan Herzberg spasio je neke od 45 poslovnica u Njemačkoj.

Preuzeo je 21 kozmetičku trgovinu. To je značilo da je više od 180 radnika uspjelo zadržati svoja radna mjesta u tradicionalnoj tvrtki.

Ipak, svaka druga trgovina mora zatvoriti svoja vrata. Prva trgovina Body Shopa otvorena je u Brightonu 1976. godine.

Već tada brend je bio poznat po svojim etičkim vrijednostima i kozmetičkim proizvodima koji su se prvenstveno bazirali na prirodnim sastojcima. Tvrtka je do sada vodila preko 900 trgovina diljem svijeta, pišu njemački mediji.

The Body Shop kao i mnoge druge trgovine suočen s brojim izazovima. Vjerojatno najvažniji razlog zašto se poslovnice moraju zatvoriti su visoke najamnine s kojima se moraju boriti mnogi trgovci.

Osim toga, konkurencija u online maloprodaji danas je posebno oštra, što pogoršava situaciju. Kaže se da se ranije trebalo obratiti pozornost i na mlađe ciljne skupine.

Zbog toga je pritisak porastao i opstanak s prethodnim konceptom brenda više nije moguć, navode njemački mediji, a prenosi Fenix magazin. 

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. prosinac 2024 09:15