StoryEditorOCM
BiznisDVOJBE IZ NASLONJAČA

Od slavnih brendova naručivalo se ‘na tone robe‘, kupci se sad boje Španjolske. Iako ih mame neviđenim popustima, tko se usudi poštaru otvoriti vrata?

24. ožujka 2020. - 20:37

Kako bi preživjeli korona-krizu, trgovci ovih dana nude brojne pogodnosti, pozivajući građane da kupuju preko interneta.

Čak i brendovi, odnosno dućani koji dosad u Hrvatskoj kupcima nisu pružali mogućnost nabave njihovih proizvoda online, na ho-ruk su bili prisiljeni preustrojiti svoje poslovanje kako bi izgurali ovaj period.

Primjerice, “MAC Cosmetics” i “Anabella” parfumerije počele su dostavljati kozmetiku za sve one koji se ni tijekom epidemiološke situacije ne misle zapustiti.

Ostani doma te kupuj iz naslonjača - svojim newsletterom kao da sugerira i francuski brend prirodne kozmetike L’Occitane, koji kupce moli da, prilikom preuzimanja paketa, ne plaćaju pouzećem, već kreditnim ili debitnim karticama.

Poručuju da straha za naručivanje njihovih proizvoda nema - ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
08. studeni 2024 15:53