StoryEditorOCM
BiznisNOVO VRIJEME

Nakon epidemije slijedi nam drugačiji turizam: gosti će imati nove potrebe, stare promotivne taktike više ne igraju, a evo tko bi mogao profitirati

3. svibnja 2020. - 09:26

Može li se hrvatski turistički sektor uopće nositi s koronavirusom? To je jedno od pitanje koje muči ne samo hotelijere, nego i male iznajmljivače, a najviše od svega državu samu.

Nekako smo kroz godine i desetljeća “spali” na to da nas hrani upravo (i samo?) turizam, a država je “gladna”, treba isplatiti plaće, mirovine, potpore...

“HD Consulting” je savjetnička tvrtka specijalizirana za hotelsku, turističku i industriju slobodnog vremena. U okviru svojeg hotelskog i destinacijskog savjetovanja nudi i rješenja i podršku klijentima u procesu donošenja odluka u pogledu bilo kojeg strateškog, regulatornog, organizacijskog, upravljačkog, financijskog ili marketinškog pitanja. Tako su se ovaj put pozabavili problemom broj jedan u Lijepoj našoj – kako i kamo dalje nakon što p...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. prosinac 2024 17:50