StoryEditorOCM
BiznisNišta masovnost, samo luksuz

Najluksuzniji hrvatski hoteli puni su čitavu godinu, noćenje naplaćuju 1100 eura i formirali su poseban brend: ovo je 16 veličanstvenih

12. ožujka 2017. - 22:41
plaza_turisti15-150716.JPG

Iako ekskluzivni i luksuzni turizam čini sam vrh piramide svjetske turističke industrije i u njemu sudjeluje tek jedan posto ukupnog turističkog prometa više od milijardu putnika u svijetu, i to onih koji traže posebne i originalne usluge, Hrvatska i tom izbirljivom tržištu ima što ponuditi. Odnedavno okupljeni u Grupaciju jedinstvenih luksuznih hotela pri Hrvatskoj gospodarskoj komori, 16 naših malih jadranskih hotela s vrlo specifičnom uslugom i pričom, ponudilo je svjetskom tržištu jedinstveni hrvatski luksuzni brand pod nazivom "Stories" – Priče.

I upravo na tim posebnim i drukčijim pričama vezanim za hrvatsku ili svjetsku povijest, kulturu, inovativne priče ili doživljaje koji su dio baš tog hotela ili prostora u kojemu se nalazi, ali i poznate osobe koje su ga...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
24. veljača 2024 19:59