
Kompanija Violeta, kako smo već pisali, uskoro kreće s gradnjom trgovačkog centra koji će se nalaziti u centru Gruda, ali i hotela visoke kategorije s popratnim sadržajem u istom gradu.
Vlasnik Violete u srcu Hercegovine gradi luksuzni hotel i moderni shopping centar: Sve bi trebalo brzo biti gotovo
Ovo je samo najnovija investicija hercegovačkog giganta, odnosno jednog od najuspješnijih ljudi u BiH – Petra Ćorluke. Kako doznaje BiznsiInfo.ba, Violeta je prošle godine ostvarila rekordne prihode od čak 372 milijuna KM, što je za čak 90 miijuna KM više nego godinu ranije. Ovo pokazuje kakvom brzinom se kompanija razvija. Osim toga, ostvarena je dobit od 34 milijuna KM, za oko dva milijuna više nego godinu ranije.
BiznsiInfo.ba podsjeća da je prethodna godina za Violetu bila još jedna od velikih prekretnica, jer su na tržište plasirani proizvodi čapljinske Laste koja je odnedavno u sastavu Violete. Ovi proizvodi su za kratko vrijeme postali pravi hit i odmah su osvojili nepca građana širom BiH.
Osim toga, kompanija Violeta kupila je austrijsku firmu Schmid Maissau, čime je provela veliku akviziciju na teritoriju Europske unije. Riječ je o brendu poznatih austrijskih medenjaka koji je star čak 110 godina, čime se domaćoj kompaniji otvaraju vrata europskog tržišta.
Treba naglasiti i da je Ćorluka najavio otvaranje potpuno nove tvornice u Grudama koja će se baviti proizvodnjom kartonske ambalaže. Riječ je o investiciji od čak 30 milijuna eura, a tvornica će biti na svjetskom nivou.
Tu će se, između ostalog, proizvoditi ambalaža za Lastu, ali i za druge kompanije, čime će se zaokružiti proizvodni proces.
Violeta je sama po sebi regionalni lider u proizvodnji higijenskog papira, ali i sredstava za pranje i čišćenje.
Kada se sve zaokruži, jasno je da vlasnik ovih kompanija Petar Ćorluka gradi “svjetsku poslovnu priču” u Grudama i Čapljini, piše BiznsiInfo.ba
Ćorluka, osim toga, investira i u turizam i ugostiteljstvo u BiH i Hrvatskoj.
Jedan od njegovih najvećih projekata je rekonstrukcija hotela “Hrvatska” u Baškoj Vodi u čiju rekonstrukciju ulaže čak 20 milijuna eura.
Balkanski kralj wc papira ulaže 20 milijuna eura u obnovu legendarnog dalmatinskog hotela, ali tu nije kraj projektima