Sve je počelo s jednom reklamom. Na njoj dječak od kojih šest, možda sedam godina, kovrčave kose i sanjarskih očiju, kakve valjda samo djeca te dobi imaju, objašnjava da nije uspio naučiti voziti bicikl, otići na put oko svijeta, vjenčati se niti odrasti jer je poginuo od onoga što crne kronike svugdje u svijetu zovu nesretnim slučajem.
Reklamu je naručila američka osiguravateljska tvrtka "Nationwide", emitiravši je u najudarnijem od svih udarnih TV termina: u poluvremenu Super Bowla, na kojemu snage odmjeravaju najmoćnije momčadi američkog nogometa. Čak i za američke standarde, to je bilo previše. Tvrtka je optužena da beskrupulozno želi zaraditi igrajući se emotivnom pričom o mrtvom dječaku; oni su se branili da im je namjera bila tek da upozore roditelje da se veliki broj ...
StoryEditorOCM
Biznis'plišanac' budućnosti
Mladi hrvati oduševili Amerikance: ovo je 'Juvo' - revolucionarna igračka koje pazi na vaše dijete dok niste s njim
30. listopada 2016. - 23:01
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....