StoryEditorOCM
Bizniszagreb je po broju PRODAVAONICA prestigao beč, a split je na najboljem putu da prestigne i metropolu

MALA ZEMLJA ZA VELIKU KUPNJU Gradi se još 11 šoping-centara, a veliki lanci odjeće otvaraju stotine trgovina

Piše PSD.
5. rujna 2011. - 21:11
U Hrvatskoj, prema posljednjim podacima, trgovački centri zauzimaju površinu od oko 900.000 četvornih metara! Ta brojka govori da smo, u odnosu na broj stanovnika, među vodećim zemljama u Europi po broju šoping-kvadrata.

Također, Hrvati su pri vrhu europske ljestvice po potrošnji na odjeću - na “krpice” trošimo dvostruko više od, primjerice, Poljaka.

Iako ekonomisti, ali i građani, ne vide potrebu za novim trgovačkim centrima u zemlji - tvrde da bi radije razvijali industriju i proizvodnju, a ne prodaju jeftine kineske odjeće - U Hrvatskoj i dalje niču golemi trgovački centri i lanci.

Neki od njih su se samo specijalizirali za odjeću. Tako je njemački tekstilni div “Kik” prije nekoliko dana otvorio pet novih prodavaonica odjeće po pristupačnim cijenama, a...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
29. prosinac 2024 02:38