U Hrvatskoj, prema posljednjim podacima, trgovački centri zauzimaju površinu od oko 900.000 četvornih metara! Ta brojka govori da smo, u odnosu na broj stanovnika, među vodećim zemljama u Europi po broju šoping-kvadrata.
Također, Hrvati su pri vrhu europske ljestvice po potrošnji na odjeću - na “krpice” trošimo dvostruko više od, primjerice, Poljaka.
Iako ekonomisti, ali i građani, ne vide potrebu za novim trgovačkim centrima u zemlji - tvrde da bi radije razvijali industriju i proizvodnju, a ne prodaju jeftine kineske odjeće - U Hrvatskoj i dalje niču golemi trgovački centri i lanci.
Neki od njih su se samo specijalizirali za odjeću. Tako je njemački tekstilni div “Kik” prije nekoliko dana otvorio pet novih prodavaonica odjeće po pristupačnim cijenama, a najavljuje ...
Također, Hrvati su pri vrhu europske ljestvice po potrošnji na odjeću - na “krpice” trošimo dvostruko više od, primjerice, Poljaka.
Iako ekonomisti, ali i građani, ne vide potrebu za novim trgovačkim centrima u zemlji - tvrde da bi radije razvijali industriju i proizvodnju, a ne prodaju jeftine kineske odjeće - U Hrvatskoj i dalje niču golemi trgovački centri i lanci.
Neki od njih su se samo specijalizirali za odjeću. Tako je njemački tekstilni div “Kik” prije nekoliko dana otvorio pet novih prodavaonica odjeće po pristupačnim cijenama, a najavljuje ...