StoryEditorOCM
Biznispoznata situacija?

Kako ugostitelji deru svoje goste; Splićanka bijesna: U poznatoj gradskoj pizzeriji tri puta zaredom ista priča, očito to rade namjerno kako bi iskamčili što više novca. Mene neće više vidjeti!

13. svibnja 2019. - 15:14
mikropivovara_pivana2-080617

Nije rijetkost da stvarna ponuda u restoranu odudara od one u cjeniku, odnosno jelovniku.

Kad se, međutim, dogodi da u određenom ugostiteljskom objektu mjesecima nema piva ili vina koje je cjenovno najprihvatljivije gostu, radi se definitivno o nepoštenoj, odnosno zavaravajućoj poslovnoj praksi.

- U siječnju ove godine sam prvi put otišla s prijateljicama u jednu renomiranu splitsku pizzeriju. Kad smo zatražile točeno pivo, konobar nam je rekao da ga, na žalost, nema zbog nekih problema s dostavom ili nabavom, više nisam sigurna... Za dva mjeseca kad sam ponovno došla tamo opet ista priča - točenog nema, evo uzmite flaširano...

Shvatila sam da to, u stvari, rade namjerno, samo da uzmeš skuplje piće. Naime, tri decilitra točenog koštaju 18 kuna, a najjeftinije flaširano pivo 2...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
19. travanj 2024 13:31