Tomislav Grubišić, suvlasnik tvrtke "Mediatoolkit", ovih dana je privukao pažnju i stranih i domaćih medija navevši da su se pojmovi vezani uz Hrvatsku tijekom Svjetskog nogometnog prvenstva tražili kao nikad prije, a konkretno je naveo i koliko se puta Hrvatska spomenula u tisućama internetskih izdanja stranih medija. No, ono što je najzanimljivije jest da je taj alat za pretraživanje i analizu hrvatskih ruku djelo, prodao se diljem svijeta, a podatke je koristio i utjecajni britanski list Guardian. Sasvim dovoljno za razgovor s Grubišićem.
Što je "Mediatoolkit"?
– "Mediatoolkit" je alat koji prati koliko se neka riječ spominje na internetu. On svakih pet minuta "pročita" sve što je napisano na više od 100 milijuna portala i društvenih mreža. Ako se neki pojam spomenuo, pošal...
StoryEditorOCM
Biznisšto je mediatoolkit?
Hrvatski izum prodao se u 60 zemalja, a pokazao je da se Hrvatska u stranim medijima spomenula milijun puta, dok se jedna Hrvatica 'guglala' puno više i od reprezentacije
23. srpnja 2018. - 19:43
Tomislav-Grubisic
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?