StoryEditorOCM
Biznistreba pronaći svoju tržišnu nišu i iskoristiti niz prednosti

Hrvatska stomatologija ima šanse za uspjeh u zdravstvenom turizmu

Piše PSD.
28. travnja 2010. - 12:40
Loša 2009. godina je za nama, a ova obećava oporavak zdravstvenog turizma u svijetu, najavljuje Keith Pollard, specijalist za medicinski turizam i direktor tvrtke Intuition Communications Ltd. koja se bavi objavljivanjem tekstova o zdravstvu na internetskim stranicama Private Healthcare UK i Treatment Abroad.

 

 

Niska cijena sugerira nisku kvalitetu

 

”U krizi je vrlo važno odoljeti porivu za snižavanjem cijena, jer iako je ušteda jedan od najvažnijih pokretača pacijenata, oni ne žele najjeftiniju uslugu.

Vrlo niska cijena sugerira i nisku kvalitetu, slabu opremljenost klinike, needucirano osoblje, pa onda i visok rizik, a upravo je to ono što pacijenti žele izbjeći”, naglasio je Keith Pollard na ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. prosinac 2024 15:26