StoryEditor
Biznisstruktura turista

Hrvatska gospodarska komora: Većina gostiju u luksuznom smještaju dolazi iz Njemačke

9. kolovoza 2020. - 19:58
Ilustracija/Božidar Vukičević/HANZA MEDIA

Anketa provedena među članovima Grupacije jedinstvenih luksuznih hotela HGK pokazala je kako se i tom segmentu turizma struktura gostiju značajno promijenila, izvijestili su iz Hrvatske gospodarske komore.

Navode kako je prije pojave koronavirusa SAD bio prioritetno tržište za većinu ispitanika, a sada je to Njemačka. Hrvatsku sve više posjećuju gosti koji su prije pandemije svoj godišnji provodili na egzotičnim "long-haul" destinacijama poput Bahama i Sejšela, a velik broj njih najavio i ponovni posjet.

– Trenutačno većina gostiju dolazi s njemačkoga govornog područja i iz Hrvatske, a osjetno je i povećanje dolazaka iz Ukrajine, Mađarske, Poljske, Češke... U najvećem broju riječ je o gostima koje dolaze vlastitim automobilom, a uz to određeni broj dolazi i avionom, često privatnim letom. Iskustva s njima su izrazito pozitivna i većinom je riječ o gostima koji su nas posjetili prvi put, tražeći alternativu za "long-haul" destinacije koje su inače posjećivali.

Zanimljivo je da su mnogi primijetili koliko je jednostavnije odabrati neku bližu destinaciju, a dosta ih je i najavilo ponovni posjet, s obzirom na to da smo ispunili njihova očekivanja što se tiče visokog stupnja privatnosti, kvalitete smještaja i usluga – istaknula je Sandra Jurić, direktorica prodaje i marketinga u hotelu "Meneghetti" koji je član grupacije Stories, Croatian Unique Hotels.

Tomislav Milinović, direktor ​Calvados Club putničke agencije​,​ kaže kako su glavna tržišta SAD, Kanada, Brazil, Ujedinjeno Kraljevstvo, Meksiko i Australija, dok je tržište EU-a zanemarivo.

– No, ipak nam se sada javljaju agencije i klijenti s europskog tržišta, većinom iz Njemačke i Skandinavije. Međutim, oni zaista traže samo luksuzni smještaj, poput vila, apartmana u luksuznom hotelu ili jahti – kaže Milinović.

– Poduzeli smo brojne dodatne marketinške kampanje u suradnji s dugogodišnjim partnerima, agencijama, DMC-ima, medijima i na društvenim mrežama, a rezultati su osjetni. Buking je postao isključivo kratkoročan i samim time vrlo nepredvidljiv, ali je znatno intenzivniji nego što smo očekivali – kazala je Jurić.

Inače, HGK kroz brend Stories, Croatian Unique Hotels promovira male luksuzne hotele udružene u Grupaciju jedinstvenih luksuznih hotela HGK. "Cilj nam je pozicionirati se na međunarodnom tržištu vrhunskom uslugom, jedinstvenom ponudom i posebnim gourmet doživljajem. Kriza kroz koju svi prolazimo pokazuje nove trendove, ali ponovno potvrđuje da je proizvod najvažniji, i nakon ove krize naši će gosti još više biti u potrazi za malih hotelima sa što autentičnijim i osobnim iskustvom, na čemu Stories hoteli baziraju i razvijaju svoju ponudu", naglasio je Nenad Nizić, predsjednik Grupacije jedinstvenih luksuznih hotela HGK.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Izdvojeno

02. rujan 2020 18:58