StoryEditorOCM
Biznisugovori za hranu i piće u 2010. prelaze 7 milijardi kuna

Hotelijeri prednost daju domaćim dobavljačima, uvoze pribor za jelo, keramiku, ručnike...

Piše PSD.
1. travnja 2010. - 20:56

Najveće hotelske grupacije u Hrvatskoj gotovo 95 posto svih nabava namirnica obavljaju preko domaćih dobavljača, a jedini su proizvodi koji se mogu naći u našim hotelima, a nabavljaju se iz inozemstva, dijelovi opreme u hotelskim sobama i zajedničkim prostorima, i to zato što su najčešće kvalitetniji i jeftiniji od sličnih domaćih proizvoda.

Agrokor, Vindija, Podravka, Belje, PIK Vrbovec

Takav zaključak proizlazi iz odgovora na pitanje s kojim dobavljačima rade, a koje smo uputili hotelskim grupacijama “Valamar”, “BlueSun”, “Jadranski luksuzni hoteli” te Udruzi malih i obiteljskih hotela.

Stoga je potpuno pogrešna teza o našem hotelijerskom turizmu koji, navodno, plasira uvozne artikle u našoj turističkoj sezoni, ocjenjuju vodeći ljudi hrvatskih hotelskih kuća,...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
29. svibanj 2024 08:02