StoryEditorOCM
Biznisprepreke na putu

Građani se žale na online uslugu hrvatskog trgovačkog lanca: ‘Tjeraju nas da stalno klikamo!‘; ‘Punite košarice do 1000 kuna‘, apelira tvrtka na kupce

1. travnja 2020. - 12:36

-Ne radi on line dostava, ne možeš dobiti termin dostave, barem ne u Zagrebu. I sa Splitom je loše, čula sam. Ja sam tjedan dana čekala sa spremnom košaricom i svako malo pokušavala. Navodno se u ponoć otvaraju termini, ali ako i 'uhvatiš' to bude tek za 14 dana.

Onda mi je prijateljica dojavila da su otvorili, pa sam uspjela naručiti sad za ovaj petak. Ali uveli su preuzimanje na licu mjesta. U Zagrebu ima samo jedan drive-in i nema termina uopće - žale se zadnjih dana Konzumovi potrošači, koji pokušavaju preko webshopa naručiti dostavu namirnica i ostalih potrepština na svoju kućnu adresu.

'Tjeraju nas na klikove'

Jedan gospodin koji se javio redakciji kaže pak ovako: 'Konzumov webshop i dostava trenutno ne radi, svakako bi bilo korisno i poželjno u današnje vrijem...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
08. studeni 2024 02:51