StoryEditor
BiznisPromo

Društvena odgovornost Hrvatske pošte u vrijeme krize

Piše EP
2. travnja 2020. - 08:00

Hrvatska pošta koristi sve svoje kapacitete kako bi se dostava pošiljaka i rad poštanskih uredda nastavio i u ovoj kriznoj situaciji . Uslugu brze dostave Paket 24, Hrvatska je pošta stavila na raspolaganje bez naknade Hrvatskom Crvenom križu i Hrvatskom Caritasu. Radnici Hrvatske pošte na terenu čine sve da se građani osjećaju sigurno i da im pokažu kako nisu sami. Prve pakete s potrepštinama za starije i nepokretne građane naši si poštari već dostavili.

U jeku borbe s epidemijom koronavirusa, Hrvatska pošta donira respirator vrijedan 200.000 kuna Kliničkoj bolnici “Sveti Duh“. Uz respirator se nabavlja i sav pribor potreban za kliničku upotrebu. Društveno odgovorno poslovanje okvir je Razvojne strategije Pošta2022., a uloga Hrvatske pošte u kriznim vremenima važnija je nego ikada.

Podravka i Hrvatska pošta udružile su snage i omogućile online narudžbu paketa Podravkinih prehrambenih proizvoda, uz besplatnu dostavu putem internetske trgovine Žuti klik. U paketima se nalaze proizvodi za velike i male, upravo oni koji su prema dostupnim prodajnim podacima najtraženiji iz Podravkinog asortimana kao što su kvasac, juhe, konzervirano povrće, ribe u konzervi, dječja hrana, proizvodi za pripremu slastica i namazi. Pojedinačne cijene proizvoda najniže su redovne cijene na tržištu, a paketi se mogu naručiti i poslati nekome drugome.

Poštari neumorno dostavljaju poštu, radnice u poštanskim uredima na usluzi su korisnicima, vozači svakodnevno prevoze pošiljke, a brojni radnici u sortirnicama razvrstavaju pisma i paketa. Podršku poslovanju pružaju brojne radnice i radnici u administraciji i IT-u. Svi oni svakodnevno žive misiju Hrvatske pošte – biti građanima na usluzi i zbog toga im iskreno hvala! 

Izdvojeno

08. srpanj 2020 01:53