Hrvatska tvrtka DRACO nedavno je uspješno predstavila svoj širok spektar proizvoda, inovativnih rješenja i impresivnih mogućnosti u razvoju i proizvodnji na međunarodnim sajmovima u Münchenu i Londonu. Tijekom proteklih nekoliko tjedana, tvrtka je blistala na oba događaja, privlačeći pažnju posjetitelja i stručnjaka iz industrije.
Nastup na sajmu BAU, jednom od vodećih događaja u građevinskom i arhitektonskom sektoru, posebno je važan, s obzirom na njegovu reputaciju i utjecaj na njemačkom tržištu. Nakon četverogodišnje pauze, ovaj sajam je ponovno otvorio svoja vrata u Münchenu, privukavši impresivnih 190.000 posjetitelja od 17. do 22. travnja.
Na prostoru izložbenog centra Messe München, DRACO je bio jedan od 2260 izlagača iz 49 zemalja koji su predstavili svoje proizvode.
Tvrtka iz Solina spremna je konkurirati na globalnoj razini. Njihov uspješan nastup na poznatim međunarodnim sajmovima samo će dodatno ojačati položaj u industriji i otvoriti nove perspektive za daljnji rast i razvoj. Ambiciozni planovi ciljaju na tržišta Njemačke, Austrije, Italije, Slovenije, Francuske i Velike Britanije. Njihova jasna vizija i predanost omogućuju im da se pozicioniraju kao vodeći igrači na međunarodnoj razini, a teško će ih se zaustaviti u ostvarenju njihovih ciljeva.
DRACO je krajem prošle godine odlučio proširiti svoje proizvodne kapacitete izgradnjom potpuno nove hale pored već postojeće u industrijskoj zoni Muć. Taj značajan korak uslijedio je upravo na njihov 25. rođendan, predstavljajući svojevrsni poklon tvrtke sebi i zaposlenicima, ali i potvrdu njihove uspješne prošlosti.
Nova proizvodna hala, koja se prostire na dodatnih 1500 četvornih metara, omogućila je poboljšanje proizvodnih procesa. Istovremeno, ubrzani proizvodni procesi omogućuju brže isporuke i zadovoljenje rokova, što je ključno u industriji građevinskih materijala. Ova ekspanzija je rezultat povećanog obujma posla, izvoza i širenja na strana tržišta, kao i intenzivnog istraživanja i razvoja novih proizvoda. Osim što će nova hala podržavati njihov rast, unutar prostora predviđen je i edukacijski multimedijalni centar.
DRACO Akademija bit će namijenjena obuci suradnika, partnera, izvođača i trgovaca, pružajući im sveobuhvatnu edukaciju o proizvodima i tehnologijama. Time tvrtka dodatno jača svoju ulogu kao pouzdan i stručan partner u industriji građevinskih materijala.
Posebno treba istaknuti da su na sajmu BAU u Njemačkoj predstavili i svoj laboratorij za istraživanje i razvoj koji se može mjeriti s najboljima u svijetu po opremljenosti i tehnologiji. Ovaj izvanredan uspjeh rezultat je njihove neprekidne predanosti kontroli kvalitete i inovacijama.
Ključni čimbenik leži u njihovom timu za istraživanje i razvoj (R&D), koji se sastoji od stručnjaka posvećenih razvoju novih proizvoda, istraživanju novih procesa i unaprjeđenju postojećih sustava.
Podsjetimo se još jednom nastupa u Münchenu, najvećem sajmu građevinske industrije u Europi, gdje je solinska tvrtka imala štand na čak 40 četvornih metara. Tijekom sajma, fokusirali su se na komunikaciju “private label” i “custom made” rješenja kako bi pronašli partnere za taj specifični segment.
Tvrtka ima ambiciozan plan za proširenje svog tržišta, stoga se iduće godine planiraju predstaviti na sajmovima Batimat u Parizu i Saie u Bologni. Njihovo prisustvo u Francuskoj i Italiji omogućit će im daljnje širenje tržišta i uspostavljanje novih poslovnih kontakata.
U tvrtki DRACO iznimno su zadovoljni svojim nastupom u Njemačkoj i Engleskoj, jer su primili mnogo upita iz industrije te privukli veliku pažnju potencijalnih kupaca.
Uspjeh na sajmovima jasno potvrđuje izvrsnost i kvalitetu njihovih proizvoda, kao i predanost njihova tima stručnjaka koji čine inženjeri građevine, kemije i drugi profesionalci.
“Bili smo iznimno zadovoljni što smo imali priliku sudjelovati na ovim prestižnim događajima i predstaviti naše proizvode i usluge. Na sajmovima smo također imali priliku predstaviti nekoliko novih proizvoda, a posebno je zanimanje posjetitelja pobudio naš polimerni pijesak. Taj proizvod privukao je pažnju u Ujedinjenom Kraljevstvu, gdje je kiša vrlo česta pojava.
Imali smo priliku razgovarati s mnogim tvrtkama iz Europe i drugih dijelova svijeta, te smo izuzetno zadovoljni velikim interesom i brojnim upitima koje smo dobili na sajmovima”, izjavili su iz tvrtke.
S kontinuiranim sudjelovanjem na sajmovima, DRACO gradi reputaciju, širi mrežu partnera i privlači pažnju stručnjaka i kupaca. Njihova proaktivnost i inovativnost jačaju povjerenje u visokokvalitetne proizvode, a uz daljnje ulaganje u proizvodne kapacitete i logistiku, DRACO nastavlja graditi svoj uspjeh na međunarodnoj razini. •
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....