StoryEditorOCM
Biznisinspirativna priča

Bivša televizijska zvijezda uspješno razvija ‘grofovski‘ posao: ‘Naše delicije na stolove dolaze direktno iz šume‘

Piše Mladen Nejašmić
22. siječnja 2023. - 21:42

Trideset šestogodišnji Marko Lušić, nekadašnja televizijska zvijezda, voditelj i producent, od prije nekoliko godina vlasnik je tvornice za preradu mesa divljači u Čazmi, jedine takve u Hrvatskoj.

Njegov brend "Grof Lovski" prvi je i jedini domaći brend posvećen isključivo mesnim delicijama od divljači, i kao takav ubrzo je dobio "prođu" u gotovo svim trgovačkim lancima u Lijepoj našoj. Jedinstveni polutrajni i trajni mesni proizvodi postali su tražena roba, jednako kao i svojevremeno njihov "idejni začetnik", koji je kao potpuno novo televizijsko lice s početka tisućljeća vodio kulinarski show "Večera za 5" i ostale natjecateljske emisije na RTL-u. Nakon što je tri godine proveo na televiziji, pokreće i svoju web stranicu "Kuhari"; a potom se zajedno s poslovnim partnerom okreće...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
02. studeni 2024 07:48