Zbog preuzimanja Mercatora od strane Agrokora , novi trgovački div na jugoistoku Europe morat će prodavati neke trgovine, javlja Jutarnji.hr.
Mišljenje je Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja (AZTN), naime, da bi novi tržišni udio Agrokora na hrvatskom tržištu maloprodaje iznosio između 30 i 40 posto, što je vrlo blizu prevladavajućem tržišnom položaju.
"Teško je u ovoj fazi govoriti što će morati napraviti. Prijava koncentracije nam još nije podnesena. No, kada bi došlo do spajanja Agrokora i Mercatora, koncentracija na hrvatskom tržištu bi bila velika i imala bi značajne negativne učinke", kazao je Mladen Cerovac, zamjenik predsjednice Vijeća za zaštitu tržišnog natjecanja, dodavši kako je antimonopolska agencija već imala neformalne kontakte s...
Mišljenje je Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja (AZTN), naime, da bi novi tržišni udio Agrokora na hrvatskom tržištu maloprodaje iznosio između 30 i 40 posto, što je vrlo blizu prevladavajućem tržišnom položaju.
"Teško je u ovoj fazi govoriti što će morati napraviti. Prijava koncentracije nam još nije podnesena. No, kada bi došlo do spajanja Agrokora i Mercatora, koncentracija na hrvatskom tržištu bi bila velika i imala bi značajne negativne učinke", kazao je Mladen Cerovac, zamjenik predsjednice Vijeća za zaštitu tržišnog natjecanja, dodavši kako je antimonopolska agencija već imala neformalne kontakte s...