Neto dobit AD Plastik grupe u prvih devet mjeseci ove godine iznosila je 580 tisuća eura, što je rast od 44,4 posto u odnosu na isto razdoblje lani, priopćila je u ponedjeljak AD Plastik Grupa.
Poslovni prihodi grupe porasli su za 17,4 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine i iznose 111,53 milijuna eura.
Matično društvo ostvarilo je rast od 21,4 posto s ostvarenim poslovnim prihodima od 85,07 milijuna eura.
Iz tih rezultata vidljiv je nastavak oporavka i usmjerenost kompanije na ostvarivanje održivih poslovnih rezultata, kaže se u priopćenju. Najznačajniji utjecaj na rast prihoda u promatranom razdoblju imaju novi projekti koji su započeli sa serijskom proizvodnjom i prodaja alata izrađenih za te projekte.
Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) iznosi 8,95 milijuna eura na razini grupe, što je rast od 23,6 posto u odnosu na prvih devet mjeseci prošle godine. EBITDA matičnog društva ostvarila je rast od 91,7 posto i iznosi 5,51 milijun eura.
Neto dobit matičnog društva iznosi 1,7 milijuna eura.
Predsjednik Uprave AD Plastik Grupe Marinko Došen ističe kako je europska prodaja automobila u prvih devet mjeseci porasla za svega 0,6 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine, što ukazuje na stabilnost tržišta, ali i važne promjene u njegovoj strukturi i dinamici.
- AD Plastik Grupa je u istom razdoblju pokazala još jednom svoju otpornost i prilagodljivost ostvarujući znatno veći rast od samog tržišta. Naša usmjerenost na europsko tržište rezultirala je sklapanjem novih ugovora u vrijednosti od 45,7 milijuna eura, a do kraja godine očekujemo dodatne poslove koji će ojačati naš portfelj narudžbi. Unatoč izazovima u optimizaciji kapaciteta, nastavljamo s ulaganjima u razvoj novih projekata, vjerujući kako će te aktivnosti dugoročno pridonijeti rastu profitabilnosti i vrijednosti kompanije - rekao je Došen.
Ističe da je jedan od ključnih izazova automobilskog sektora u Europi znatno sporiji rast prodaje električnih vozila od planiranog i očekivanog, što je utjecalo na cjelokupnu dinamiku industrije, te da se pad potražnje za električnim vozilima reflektira na poslovne odluke proizvođača, koji prilagođavaju svoje strategije i proizvodne planove kako bi odgovorili tržišnim zahtjevima.
- Izazovi s kojima se trenutno suočava tržište automobila odražavaju šire ekonomske i društvene promjene. Dugoročno, usmjerenost prema održivim tehnologijama i zelenoj tranziciji je neupitna, ali prelazak mora biti postupan i prilagođen. AD Plastik Grupa nastavlja s optimizacijom kapaciteta, povećanjem troškovne efikasnosti i razvojem inovativnih rješenja. Naš cilj ostaje jasan - osigurati održivi rast i stvaranje dugoročne vrijednosti za naše dioničare i partnere - naglasio je Došen.