Cornaro Hotel nudi gostu nova iskustva i nove mogućnosti u atmosferi Splita obogaćeno lokalnim iskustvom i vrhunskom personaliziranom uslugom.
Prepoznat kao jedna od ikona grada po pitanju hotelijerstva i poslovnosti, Cornaro Hotel odiše urban lifestyle konceptom, odražavajući živopisnu atmosferu i pulsirajući ritam drevnog Splita, “hotel u gradu, grad u hotelu”.
Cornaro Hotel radi cjelogodišnje, te nudi smještaj u 151 luksuznoj sobi, 4 apartmana te jednom Premium apartmanu. S ciljem podizanja kvalitete i zadovoljstva gosta boravkom u hotelu kontinuirano se svake godine ulaže kako opremanje i ponudu i sadržaje hotela tako i u edukacije djelatnika.
Na dalje cijenjenim gostima su na raspolaganju sadržaji koji su se tijekom godina rada uvodili i obogatili ponudu hotela: dva restorana, Nodilo i Tomislav sa pripadajućim terasama, ponudom doručka te A la carte ugostiteljskih usluga, dvije dvorane za sastanke, wine bar, wellness, fitness, Split Bar na terasi 6. kata sa otvorenim pogledom na grad i luku.
Vodeći se neprestanom motivacijom, zadovoljstvom gosta i partnera, unaprjeđenjem kvalitete rada tako smo proveli unutar samog hotela redefiniranje kako ponude i sadržaja tako i radnih procesa te tijekom ove godine i dodatno unaprijedili rad i ponudu te zasluženo sproveli i prekategorizaciju hotela na 5*.
Implementacija vrednota destinacije Splita i Dalmacije prožima se kroz hotelsku ponudu, atmosferu i doživljaj lokalnog. Kreiranje kampanje „Love Local Love Split – Cornaro Hotel Attitude“ kroz koju se aktivno prikazuje destinacija kao i implementira ista kroz rad i sadržaje hotela, približavajući ih cijenjenim gostima i partnerima i kreirajući jedinstveno iskustvo hotela i destinacije svakom pojedinom gostu.
LOVE LOCAL, LOVE SPLIT
WE LOVE AUTHENTICITY . WE LOVE VALUE. WE LOVE LOCAL.
Od otvaranja hotela nam je bila namjera uz kvalitetan rad pružiti gostu autentičnu i ugodnu atmosferu boravka s potpisom Splita, a kako bismo to učinili, morali smo poraditi na razvoju i prepoznatljivosti i identitetu hotela i kreirati iskustva i proizvode koji se najprije podudaraju s našom destinacijom te zadovoljavaju visoke standarde kvalitete, a na kraju, ali ne i najmanje važno, prilagođeni su kroz brojne detalje ponude i usluge određenim tržištima ili tržišnim segmentima luxuznog gosta.
Cornaro Hotel pokrenuo je „Love local, love Split Cornaro Hotel Attitude“ kampanju kako bi se razvila svijest o tome koliko je važno podržati lokalnu poslovnu zajednicu, omogućiti gostu najbolje iskustvo boravka u destinaciji i upoznati ga sa istim i pružiti doživljaj destinacije, stvoriti smislenu vezu između naših gostiju i splitske lokalne zajednice, istaknuti isti itekako značajan identitet, poštovanje i vrijednost prije svega kako gosta tako i destinacije. Cilj je da se gosti osjećaju kao kod kuće uz vrhunsku uslugu i atmosferu s potpisom Splita, na centralnoj gradskoj lokaciji u cosmopolitskom ugođaju,.
Smjernice poslovanja Cornaro hotela s početkom rada uključuju brigu za održivim, društveno odgovornim radom i inovativnim turizmom i autohtonom ponudom, spojem lokalnog i tradicionalnog s modernim u struci uz kontinuirane edukacije i rad na poboljšanju kvalitete.
Konstantno radimo na kvaliteti i obogaćivanju ponude i sadržaja praćenjem globalnih trendova hotelijerstva i na taj način osiguravamo uspješan i održiv rad hotela kao i povrat u destinaciju.
Prateći trendove na tržištima i predviđanja da će tehnologija biti ključno sredstvo u oživljavanju putovanja uvijek smo bili u korak s tehnologijom zahvaljujući idealnom spoju vlasničke strukture tvrtke Manas d.o.o. kojoj je IT glavna i nadasve uspješna orijentacija.
Koristeći isti know-how IT sektora i hotelijerstva što nam je uvelike uspješno ukomponirani u poslovanje kao urbanom poslovnom hotelu koji prati trendove struke i tehnologije, razvili smo aplikaciju Cornaro Hotel kako bismo cijenjenim gostima digitalno omogućili na jednom mjestu i prije i tijekom boravka u hotelu potrebne informacije o hotelu, destinaciji, poradili na digitalizaciji ponude i sadržaja u samim smještajnim jedinicama te unutar prostora hotela gostu omogućili najbolju uslugu i uživanje u autentičnoj atmosfera hotela.
Isto tako smo gostu putem novih sadržaja omogućili bržu i efikasniju komunikaciju bilo s odjelom recepcije ili rezervacija, slanje povratne informacije i promptnu reakciju po pitanju iste s ciljem što kvalitetnije brige o gostu.
Cornaro Hotel Split, tvrtka vlasnik, Manas d.o.o. od samog otvaranja hotela 2014. na dalje kontinuirano ulaže kako u proširenje ponude tako i razinu kvalitete rada i zadovoljstva i gosta i djelatnika hotela.
Vođen kreativnošću i brigom o gostu, autentičnošću, Cornarov put naprijed i na dalje je pro aktivan i usmjeren u novitete koje doprinose daljnjem uspjehu i zadovoljstvu gosta.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....