StoryEditorOCM
Strani nogometsvježi kapital

Inter traži novog sponzora: nakon četvrt stoljeća s dresa odlazi logo proizvođača automobilskih guma

2. siječnja 2021. - 19:52

Talijanski prvoligaš Inter uskoro bi mogao promijeniti sponzora, nakon što već 25 godina na dresu ima logo proizvođača automobilskih guma Pirellija.

Inter se nada da će sklopiti posao sa nekom od azijskih kompanija, pa bi uskoro na dresu mogli imati logo Evergrandea, Hisensea ili Samsunga, objavili su talijanski mediji.   

Kineski Evergrande se bavi prodajom nekretnina, ponajviše stanova, i zadnjih par godina je najvrijednija kompanija na svijetu kad su u pitanju nekretnine. Hisense je također kineska kompanija, a bavi se proizvodnjom televizora i bijele tehnike, dok je južnokorejski Samsung najveći svjetski proizvođač elektroničkih uređaja.

U Interu se nadaju sponzorskom ugovoru koji bi im godišnje donio između 30 i 35 milijuna eura.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
08. studeni 2024 12:30