Nije uobičajno, ali detalj je mnogima upao u oči, Inter je dvoboj protiv Milana u Ligi prvaka odigrao bez sponzorskog loga na dresu. Situacija svakako nije nimalo ugodna, ali pokazalo se da je tvrtka DigitalBits malo „sporija“ u plaćanju i da nisu ispunili svoj dio ugovora.
Naime prilikom potpisivanja u rujnu 2021. dogovoreno je da će mjesto na stajati 85 milijuna eura.. Međutim ove sezone nije bilo nikakvih uplata. Interov direktor Alessandro Antonello je potvrdio da je klub u potrazi za novim sponzorom.
Inter je objavio priopćenje u kojem stoji da “shvaćamo da je kriza u sektoru kriptovaluta, koja se pogoršala tijekom drugog kvartala 2022. godine, značajno utjecala na sposobnost klijenta da ispuni svoje obveze. Zadržavamo sve radnje i pravne lijekove kako bismo zaštitili svoje ugovorne interese i prava, a u međuvremenu smo uklonili logotipe partnera s naše web stranice, jumbo plakata i dresova momčadi mlađih uzrasta i ženske ekipe, dok smo trenutno zadržali, prisutnost sponzora na dresu prve momčadi.“
No očito je da se od polufinala Lige prvaka ova odluka odnosi na prvu momčad Intera.