StoryEditor
Ostalomanje gledatelja

Nove platforme i mediji ‘povukli‘ brojke: Olimpijske igre u Tokiju bile su ‘najgledanije u povijesti na internetu‘

10. kolovoza 2021. - 15:15

Olimpijske igre u Tokiju bile su "najgledanije u povijesti na internetu", unatoč smanjenju televizijske publike u odnosu na prethodne Igre, objavili su u utorak specijalizirani mediji.

Igre u Tokiju je na NBC-ju prosječno pratilo 15,1 milijun gledatelja, ali su bile popularnije na internetu, s oko šest milijardi minuta streamainga i 2,9 milijardi pojavljivanja na društvenim mrežama Facebook, Twitter i Instagram. 

NBC je proizveo ukupno gotovo 120 milijardi minuta sadržaja Igara koji su se emitirali na svim njegovim platformama (radio, TV, kabelska, digitalna), uključujući i svoju novu platformu za streaming Peacock, koja je pokrenuta prije dvije godine.

Osim toga, 150 milijuna Amerikanaca gledalo je svečanost zatvaranja na NBC-u.

- Ne postoji ništa moćnije u medijima od 17 uzastopnih dana olimpijske dominacije - izjavio je Pete Bevacqua, predsjednik NBC Sportsa.

Prema Tomu Jonesu, kolumnistu Instituta Poynter, specijaliziranog za medije, možda je bilo 10 milijuna manje američkih gledatelja u odnosu na Rio, zbog vremenske razlike (pola dana), Covid-19 i odsutnosti gledatelja na većini olimpijskih borilišta.

A prema web stranici Sports Media Watch, praćenost Igara je drugog tjedna bila 42 posto niža u odnosu na isti tjedan u Rio de Janeiru 2016., što čini OI u Tokiju među najmanje praćenima u povijesti.

item - id = 1119068
related id = 0 -> 1125440
related id = 1 -> 1118949
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
22. listopad 2021 22:08