StoryEditorOCM
Ostaloposlovni rizik

Dan nakon ispadanja sa SP-a njemački dresovi u pola cijene: ‘Iako nas je to jako pogodilo, profitiramo od međunarodnog entuzijazma‘

2. prosinca 2022. - 16:45

Dan nakon ispadanja njemačke nogometne reprezentacije već nakon natjecanja u skupini na Svjetskom prvenstvu u Katru, proizvođač opreme Adidas, koji je njezin sponzor, na svojoj je internetskoj stranici spustio cijene njemačkih dresova za 50 posto.

Adidas se našao u problemu jer je od sedam reprezentacija koje nose njegove dresove plasman u osminu finala izborilo njih samo tri, a uspjeh reprezentacija uvelike utječe na prodaju dresova i ostale opreme.

Uoči SP-a u Adidasu su računali kako će zaraditi ukupno oko 400 milijuna eura od prodaje dresova i ostale opreme tijekom natjecanja, no rano ispadanje Njemačke uvelike je ugrozilo tu računicu.

- Iako nas je ispadanje Njemačke jako pogodilo, profitiramo od međunarodnog entuzijazma - izjavio je glasnogovornik Adidasa.

Za razliku od Adidasa, američki Nike ima mnogo više razloga za zadovoljstvo jer će u osmini finala imati čak devet reprezentacija koje nosie njegovu opremu, a među njima je i Hrvatska.  

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. siječanj 2023 23:51