StoryEditorOCM
KošarkaDobar posao Lakersa

Razmjena se pokazala kao pun pogodak, NBA objavila podatke, Dončić je na vrhu

Piše SN
15. travnja 2025. - 08:17

Završio je osnovni dio sezone, sada slijedi play-in turnir i doigravanje, a iz NBA lige stižu nam i podaci koji otkrivaju čiji je dres najpopularniji i proizvode kojeg kluba navijači najčešće kupuju. Odgovor na to pitanje osvanuo je na službenoj stranici najjače košarkaške lige i on otkriva da su na samom vrhu Luka Dončić i Los Angeles Lakersi - pišu Sportske novosti.

Popularnost Dončića i Lakersa nikad nije bila upitna, ali razmjena koja je šokirala košarkaški svijet i Slovenca iz Dallas Mavericksa preselila kod LeBrona Jamesa pokazala se kao pun pogodak i to ne samo na parketu.

Dončić je naime, prvi igrač izvan SAD-a koji se našao na vrhu popisa najprodavanijih dresova i prvi uz LeBrona i Stephena Curryja koji se na toj poziciji našao od regularne sezone 2012-13. (kada je Carmelo Anthony bio broj 1, igrajući za New York Knickse). Zanimljivo je i kako je od 6. veljače, kada je zaključen prijelazni rok u NBA ligi, prodaja dresova na NBAStore.com porasla za 21 posto u usporedbi s istim razdobljem prošle godine, a to je ponajviše potaknuto Dončićevom selidbom u Lakerse.

Napomenimo i da se među klubovima čiji su proizvodi najpopularniji, uz Lakerse, u top 5 još redom nalaze Boston Celticsi, Golden State Warriorsi, New York Knicksi i Chicago Bullsi.

Rezultati objavljeni temelje se na prodaji na NBAStore.com za regularnu sezonu 2024-25.

Najprodavaniji dresovi (top 5)

Luka Dončić, Los Angeles Lakers

Stephen Curry, Golden State Warriors

LeBron James, Los Angeles Lakers

Jayson Tatum, Boston Celtics

Jalen Brunson, New York Knicks

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
13. svibanj 2025 16:39