Prvi primjerak razgledao je upravo trener Burić i direktor marketinga Aljoša Bašića, a onda su se priključili igračima koji su sa zadovoljstvom vrtjeli stranice i tražili sebe "po mjesecima". Smijeha i šala nije nedostajalo, a očito se dizajn kalendara svidio igračima.
Šef marketinga Aljoša Bašić naglasio je da je od 2012. godine porastao prihod od prodaje kalendara i takav trend raduje, a očekuje se da bi i ove godine prihod mogao biti i veći od pola milijuna kuna s obzirom da je otisnuto 15 tisuća primjeraka, te da zajedno uz veliki kalendar će kupci dobiti u istom paketu čestitku i mali džepni kalendarić.
- Zahvaljujemo svojim prijateljima iz HNK gdje smo obavljali snimanje, ove godine smo napravili još jedan iskorak pa smo u tvrtki Europapir pronašli i sponzora za papir koji je velika stavka u rashodima, važno je to zbog ukupnog troška. Cijena je ista kao i lani, 40 kuna, a kalendar je već u prodaji od prošlog tjedna u lancu našeg poslovnog partnera Tommyija – referirao je Aljoša Bašić podatke vezane uz ovu ediciju za 2016. godinu.
Na prvu što smo vidjeli u fun shopu, svidjelo se igračima kako su ispali na slikama, vidjelo se tko ima iskustva u poziranju, tko je "igrao na iskustvo", a tko će polako doći do vrha.