Da ističe ugovor Hajduka i Macrona ove godine nije nikakva tajna, a o rješenju pitanja tehničkog sponzora na prošloj Skupštini govorila je i članica uprave za marketing Marinka Akrap naglasivši kako se radi intenzivno na tome. Nije ni velika tajna da u Hajduku već duže vrijeme razmišljaju o promjeni nakon više od deset godina suradnje s Macronom.
Jedan od prvih znakova da se suradnja bliži kraju ove sezone je i svojevrsno pražnjenje skladišta na Poljudu. Tijekom petka započela je akcijska prodaja dijela asortimana na lokaciji ispod istočne tribine Poljuda. Potrajat će ova akcija i u nedjelju dok na dan utakmice s Lokomotivom prodajno mjesto neće biti otvoreno.
Već duže vrijeme je jasno kako je porastom prodaje dresova, majica, trenirki i ostalog odjevnog asortimana posljednjih godina Hajduk postao jedan od poželjnijih partnera, a to je otvorilo priliku i za razgovore s jačim brendovima. Takva prilika postojala je i prije, međutim u te razgovore je Hajduk ulazio iz iste situacije kao sad.
Ono što je bio problem u prošlim razgovorima s jačim brendovima od Macrona je izostanak personalizirane opreme. Drugim riječima brendovi poput Nikea, Adidasa ili Pume bili su spremni ponuditi dizajn s lagera, dok se Macron trudio svaku novu seriju dresova i opreme posebno dizajnirati za Hajduk.
Tako su u produkciji izlazili treći dresovi s imenima navijača pa onda oni maskirni i sivi, bilo je i zlatnih te sad i posljednja serija zelenih, a radio se i redizajn domaćeg i gostujućeg dresa. No u toj personaliziranosti Macron je i jednom napravio svojevrsnu kopiju Hajdukove opreme te je proslijedio u Premier ligu za Crystal Palace čiji domaći dresovi su identični Hajdukovom gostujućem.
Kako se ugovor bliži kraju sve je izglednije da će Macron kao jedan od najdugovječnijih partnera vrlo vjerojatno otići u povijest, a o imenu nekog novog tehničkog sponzora već su se pojavile brojne špekulacije. Najčešće se u kuloarima može čuti da će to biti Adidas, ali nisu isključeni ni drugi poznati brendovi, s kojima bi Hajduk dobio na benefitu koji nije imao s Macronom.
U suradnji s Talijanima osuđeni su bili tek na prodaju u svojim trgovinama i ovlaštenim fan shopovima s obzirom na slabo razgranatu mrežu Macrona. Potpisom s jačim brendom ta mreža bi se razgranala i na druge trgovine sportske opreme u kojima se mogu pronaći te marke. Rastom prihoda u marketingu Hajduk ovog puta ima puno jače argumente u pregovorima nego prijašnjih godina, a izgledno je da ćemo uskoro gledati ‘bijele‘ s novim logom na dresu.