StoryEditor
Splitnagrađeni projekti za unapređenje poslovanja

U ‘Tommyju‘ oduševljeni studentskim idejama

Piše Merien Ilić
1. srpnja 2022. - 14:02

Suradnja je bila zamišljena kao studentsko natjecanje čija je krovna ideja da studenti, rješavanjem poslovnih slučajeva iz područja ljudskih resursa, marketinga, nabave, veleprodaje, upravljanja zalihama i zbrinjavanja otpada, dobiju priliku predstaviti vlastite sposobnosti i vještine te da obogate vlastito praktično znanje. Prva nagrada je sedam tisuća kuna

Koliko je zahtjevno i složeno upravljati poslovanjem jednoga velikog trgovačkog lanca, mogli su se uvjeriti studenti sveučilišnih i stručnih studija Ekonomskog fakulteta i Sveučilišnog odjela za stručne studije u Splitu koji su sudjelovali u natjecanju koje je inicirala tvrtka "Tommy".

Studentima se pružila prilika da kroz timski rad, uz pomoć svojih mentora, prezentiraju "Tommyju" kao potencijalnom poslodavcu neka svoja rješenja i prijedloge za unaprjeđenje poslovanja, a najbolji timovi na koncu su i novčano nagrađeni na dodjeli nagrada, održanoj ovog četvrtka u amfiteatru Ekonomskog fakulteta.

– Kako "Tommy" ima sve veću potrebu za radnicima ekonomskog usmjerenja, a i suočava se sa sve većim poslovnim izazovima, povezali smo se početkom 2022. sa splitskim Sveučilištem u cilju otvaranja poslovnih mogućnosti za studente.

Suradnja je bila zamišljena kao studentsko natjecanje čija je krovna ideja da studenti, rješavanjem poslovnih slučajeva iz područja ljudskih resursa, marketinga, nabave, veleprodaje, upravljanja zalihama i zbrinjavanja otpada, dobiju priliku predstaviti vlastite sposobnosti i vještine te da obogate vlastito praktično znanje iz prethodno navedenih područja rada. Prijave su počele u ožujku, a sve proteklo vrijeme sa studentima su radili mentori, profesori s fakulteta, kao i direktori iz firme "Tommy", te smo nakon završnih prezentacija odlučili o najboljim timovima. Njihove ideje su nas oduševile pa ćemo ostati u kontaktu sa studentima i nastojati neke ideje čak i implementirati u budućnosti – kazala je Marija Biuk, direktorica Službe ljudskih resursa u "Tommyju" i voditeljica ovog projekta.

U finalnom krugu natjecanja, svoja rješenja poslovnih slučajeva prezentiralo je ukupno 55 studenata, odnosno 12 timova Ekonomskog fakulteta i pet timova Sveučilišnog odjela za stručne studije Sveučilišta u Splitu. Za mentorstvo i ocjenjivanje bila je odgovorna stručna komisija, koju čine profesori s Ekonomskog fakulteta i Sveučilišnog odjela za stručne studije te "Tommyjevi" mentori koji su ujedno i direktori poslovnih područja iz kojih su se poslovni slučajevi raspisali.

Prva nagrada iznosila je čak sedam tisuća kuna, druga četiri tisuće kuna, a treća dvije tisuće kuna. Studenti su bili iznimno ponosni i zadovoljni cijelim natjecanjem, koje im je dalo priliku da naprave poslovne planove kao da su zaista u situaciji da unaprijede poslovanje jedne velike tvrtke.

– Ovo je bilo baš super iskustvo i svima bih preporučila da se uključe u ovakve projekte kada im se ukaže prilika. Hvala svima s naših fakulteta, posebice "Tommyju" koji nam je dao baš dobru priliku – rekla je studentica Dora Delić, koja je s Marinom Gugićem, Anom Arapović i Androm Šarićem dobitnica prve nagrade u kategoriji ljudskih resursa.

Prvo mjesto za ideju kako unaprijediti marketing dobili su Jure Bralić, Tina Kilić i Marja Kraljević.

– Bilo je ovo zanimljivo iskustvo. Proveli smo anketu, odnosno istraživanje i iz njega izvlačili neke zaključke te osmislili strategiju. Nadamo se da će "Tommy" nešto od toga i primijeniti u budućnosti. S ovim projektom završavamo diplomski studij pa nam je došao u pravo vrijeme da izbrusimo svoja znanja pred ulazak na tržište rada – kazali su iz ovog tima.

U kategoriji veleprodaje, prvo mjesto osvojili su Anđelka Blažević, Robert Rukčić i Iva Vuletić, drugo mjesto u području nabave Andrea Madžar, Božena Perić i Josipa Ugrina, prvo mjesto u upravljanju zalihama zaslužili su Valentina Šprajc, Mia Rogulj i Ivo Jakr, a za zbrinjavanje otpada nagrađeni su Marin Oršulić, Ivana Bilandžić i Ante Lelas.

Zoran Mikulić, član Uprave i direktor Strateškog poslovnog područja Operacije tvrtke “Tommy” istakao je kako su se povezali u cilju otvaranja poslovnih mogućnosti za studente i širenja njihovog praktičnog znanja. Suradnja je okarakterizirana kao izrazito kvalitetna. 

image
Josko Ponos/Cropix
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
17. kolovoz 2022 06:15