StoryEditorOCM
Splitsajam gastronomije

Na Sajam GAST s hrvatskih polja stigla je prvoklasna "Baby Beef" junetina! Naišli smo i na "gluten free" pivo

Piše Antea Burazin/Sponzorirani sadržaj
10. ožujka 2023. - 16:21
 Ribeye odrezak Baby Beef udruge Na fotografiji: lijevo Toni Raič, u sredini Mišel Doskočil  Nikola Vilić/Cropix

Ekipa iz Udruge "Baby Beef" doslovce je zapalila Sajam GAST! Osnovana je davne 2000. godine, a specijalnost joj je prvoklasna hrvatska junetina uzgojena na farmama u kontinentalnom dijelu zemlje. Hrvati itekako vole dobro i kvalitetno meso, pa nije za začuditi se što se ispred štanda Udruge Baby Beef, koji se nalazi u sklopu izložbenog prostora najjačih dalmatinskih tvrtki "Tommyja", "Bobisa" i "Petasona", red nije smanjivao, već samo nagomilavao.

U otvorenoj kuhinji, pred očima "gladnih" posjetitelja, profesionalni kuhar Mišel Doskočil, ujedno i profesor gastronomije, spremao je mesne specijalitete. Razne vrste odrezaka, ribeye, dry aged, T-bone, ćevape... Praktički, meso izvorno od hrvatskih polja putuje do vaših stolova!

A u čemu se krije tajna "Baby Beef" mesa upitali smo izravno šefa kuhinje.

- Prezentiramo meso koje je proizveo hrvatski farmer na hrvatskim farmama u kontinentalnom dijelu Hrvatske. Stoka koju uzgajamo ima poseban način ishrane, a što uključuje posebne vrste žitarica i krme. Takvim se pomno biranim načinom ishrane dobiva i kvalitetnije meso, a naše ljude želimo osvijestiti da je domaći proizvod ipak najbolji proizvod. Kao profesionalni kuhar smatram da Hrvatska ima najbolju kvalitetu mesa u ovom dijelu svijeta, a turizam bi svakako trebali graditi na našoj lokalnoj hrani i nju staviti u prvi plan - zbori nam Doskočil.

U "Baby beef" udružili su se, dakle, razni lokalni proizvođači mesa, a osim na hrvatsko tržište meso izvoze i u zemlje Bliskog istoka te susjednu Italiju. Na sajmu su pripremali juneće, teleće i goveđe meso uz izloženi asortiman svježeg mesa poput buta, koljenice i slično, a njihove mesne delicije stignete kušati ili, pak, kupiti još sutra kada je i posljednji dan Sajma GAST.

image

 Ribeye odrezak Baby Beef udruge

Na fotografiji: lijevo Toni Raič, u sredini Mišel Doskočil
 

Nikola Vilić/Cropix

Toni Raič, potpredsjednik Udruge "Baby Beef" istaknuo je kako se njihovom mesu zna porijeklo, starost i kvaliteta te ga upravo to razlikuje od ostalih na tržištu.

- Industrija proizvodnje mesa bila je jako moćna, no kroz vrijeme je nestajala i ukazala se potreba da se mi lokalni proizvođači udružimo i mudro sačuvamo tu proizvodnju. Naš moto je kvalitetno ekološki uzgojeno meso, dakle, nastojimo poštovati prirodu i djelovati u skladu s njom. Osim izvoza, velik dio naših potrošača su privatne mesnice koje onda dolaze do krajnjih kupaca kojima je još uvijek važna isključivo kvaliteta mesa - kazuje Raič. Inače, "Baby Beef" meso možete kupiti i u prodavaonicama Tommyja i Petasona.

image

Baby Beef udruga
 

Nikola Vilic/Cropix

Na Roto Dinamic štandu, ekskluzivnom distributeru mnogih alkoholnih i bezalkoholnih pića na hrvatskom tržištu, pretpremijerno je predstavljeno španjolsko pivo brenda "Estrella Galicia" koje se od davne 1906. proizvodi u obiteljskoj pivovari u Galiciji prema kojoj i nosi ime. Na Sajmu GAST možete birati između više vrsta ovog renomiranog španjolskog piva, Lager Especial, gluten free i bezalkoholno pivo, Irish red, Black coupage i Red vintage.

- Svi sastojci koji se koriste za proizvodnju piva izvorno su iz španjolske pokrajine, a svakako ga vrijedi probati jer ima malo "gorči after taste" i drugačije je od piva na koje su Hrvati navikli - rekao nam je Krešimir Narančić iz Rota.

image

Roto Dinamic

Nikola Vilic/Cropix

Na štand "Frigo Fooda" stigle su slasne pekarske delikatese iz poznatog njemačkog pekarskog lanca "Edna" koji je s radom započeo 1950. "Frigo Food", tvrtka koja se bavi skladištenjem, logistikom i distribucijom robe, na popisu klijenata ima najveća svjetska trgovačka imena poput "Lidla", "Kauflanda" i "Eurospina", a među asortimanom kojega distribuira nalazi se i poznati svjetski brend sladoleda "Algida".

image

Frigo Food

 

Nikola Vilic/Cropix

Među ovogodišnjim izlagačima mjesto je zauzela i tvrtka "Bios", jedan od vodećih pružatelja usluga POS fiskalnih kasa u Hrvatskoj i poslovnih sustava za vođenje ugostiteljskih objekata, trgovine i uslužnih djelatnosti. Ključ je da kroz naprednu tehnologiju, primjerice blagajna na dodir, oprema za sustav udaljenog prikupljanja narudžbi i nadzora poslovanja preko mobitela, ostvarujete više prihoda uz manji broj zaposlenih djelatnika.

image

Bios štand

Nikola Vilic/Cropix

Opremanjem ugostiteljskih objekata bavi se i tvrtka "Eten". Od asortimana ističu provjerene i kvalitetne kuhinjske uređaje poput švicarskog Salvisa, švedskog Granuldiska i američkog Ice - O - Matica.

image

štand tvrtke Eten

Nikola Vilic/Cropix

Nakon obilaska više od 300 brendova izloženih na sajmu, odmoriti možete na pletenim udobnim stolicama i foteljama "Rattan Sedia", kompanije originalno iz Bosne i Hercegovine koja se u vrlo kratkom periodu uspjela dobro plasirati u zemljama cijele regije. U tijeku im je promocija nove kolekcije vanjskog namještaja koje će svojim dizajnom obogatiti svaki ambijent.

image

Rattan Sedia


 

Nikola Vilic/Cropix
image

Hedonistika distribucija

Nikola Vilic/Cropix
image
Nikola Vilic/Cropix
image

Učenici i profesori iz srednje škole iz Trogira.
 

Nikola Vilic/Cropix
image

Formal

Nikola Vilic/Cropix
image


 

Nikola Vilic/Cropix
image



 

Nikola Vilic/Cropix
image

Creative Design
 

Nikola Vilic/Cropix
image


 

Nikola Vilic/Cropix

 

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
29. rujan 2023 01:11