Revoltirana majka jednog dječaka javila nam se u ime svog, kako kaže, nasamarenog djeteta. Njezin sin dva je dana za redom čekao Prometov autobus koji se - nije pojavio. Da nešto nije u redu jasno je i po ogromnom broju ljudi koji zadnjih dana po ledenoj buri na stanicama čekaju autobuse.
Kako nam je ispričala majka, sin joj je u ponedjeljak s prijateljima na Trsteniku čekao autobus gradske linije 17, koji je s Trstenika put Lore trebao krenuti u 14.30 sati. Autobus se taj dan nije pojavio pa su se dječaci put Lore uputili pješke.
Poučen neugodnim iskustvom od prijašnjeg dana, dječak se u isto vrijeme u utorak uputio na vrh Visoke da bi tamo uhvatio liniju broj 7, ali rezultat je opet bio isti. Unatoč tome što na voznom redu na Prometovoj aplikaciji piše da autobus vozi redovno, dječak je opet izvisio.
- On i 20 mladića po drugi dan za redom na linijama 7 i 17 ostanu na stanicama i pješače do Lore s Trstenika, Splita 3, Plokita... Iako na Prometovoj aplikaciji stoji da linije uredno voze – napisala nam je.
Krivac su bolovanja
Nakon što od Prometa nije dobila nikakav odgovor, javila se nama i zamolila nas da saznamo što se događa. Ovom prilikom popričali smo sa Stankom Sapunarom, direktorom Prometa.
- Znate i sami kakva je situacija trenutno s bolovanjima, a imamo i novi natječaj, nedostaje nam vozača. Kako bismo doskočili ovom problemu, svakodnevno na službenim stranicama objavljujemo informacije o tome koje linije taj dan neće prometovati.
Također, putnici na svim našim autobusnim stanicama mogu saznati koje linije neće prometovati do daljnjega – objasnio nam je direktor Prometa.
Posebno je problematično što su mnoge od ukinutih linija ključne za školarce koji u Split u školu dolaze iz nešto udaljenijih mjesta. Ne prometuju tako neki od polazaka na linijama 38, 30, 16...
Dakle, ako se planirate voziti Prometovim autobusima, dobro provjerite informacije na njihovoj službenoj stranici. Sudeći po iskustvima naših čitatelja, Prometova aplikacija trenutno se ne može smatrati pouzdanim izvorom informacija o polascima autobusa.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....