Priča o neprijavljivanju gostiju od strane privatnih iznajmljivača s područja Imotske krajine dobila je novi izgled, a podatke smo i u prvom i u aktualnom slučaju dobili od strane Turističke zajednice Imota (TZ).
Prema navodima turističkih djelatnika, glavni uzrok svega bilo je "nesnalaženje novih vlasnika smještajnih objekata, a ne njihovo izbjegavanje zakonskih odredaba".
- Iznajmljivači s područja Imotske krajine među najkvalitetnijima su i najsrdračnijima, mjerenja u sklopu projekta "Integralno upravljanje kvalitetom u destinaciji" pokazalo je da je kvaliteta usluge 95 posto, što je jedan od vodećih rezultata u Hrvatskoj.
Iznajmljivači su do sada redovito prijavljivali goste, međutim nakon ogromnog porasta broja kuća i kreveta, manji dio naših domaćina počeo je s praksom ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....