Nije se sezona dobrano ni "zalaufala", a tekstovi o turizmu u našem gradu koji nije onakvim kakvog želimo – svakodnevno pune medijski prostor. To je bio razlog za cjelovit razgovor s doc. dr. sc. Dašom Dragnić, jer još uvijek pamtimo njen intervju iz 2020., znakovitog naslova "Zbog straha od sadašnjosti, izgubili smo pogled u budućnost".
Tada je govorila o društveno odgovornom djelovanju, između ostalog i o uravnoteženom i svrsishodnom gospodarstvu te prioritetu razvoja, a ne rasta. No, to nije jedini razlog zašto smo baš nju izabrali za sugovornicu. Naime, ona je jedna od autorica "Strateškog marketinškog plana destinacije Split 2017.-2022.", koji je za Turističku zajednicu grada Splita izradio Ekonomski fakultet.
- Ovih dana je bilo 6 godina od kada smo, mogu reći baš s...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....