
U posljednjih nekoliko dana višekratno smo pisali o problemima ljudi koji u razdoblju od nekoliko dana, pa i do nekoliko mjeseci, zbog različitih vrsta kvarova na telekomunikacijskom sustavu ostaju bez TV signala, fiksnog telefona, interneta. Uzroci im mogu nastati tijekom izvođenja građevinskih radova ili kao posljedica učestalih incidenata, primjerice, kamionskog rušenja stupa s kabelima, što čitavo susjedstvo uvode u frustrirajuću situaciju "nema tona – nema slike".
Korisnici tada posežu za jedinim logičnim slijedom, obraćaju se pružatelju usluga, prijavljuju kvar u call centru, pišu mailove. Nekima od njih pomoć ne stiže, dobivaju tek zavlačenje, ignoranciju, ponavljajuću zamolbu za strpljenje. Neki su korisnici i po osam mjeseci testirali svoju granicu izdržljivosti, nakon čega su s pričom odlučili izići u javnost.
Čini se da je to bio jedini način borbe s indolencijom teleoperatera, koji im je, gle čuda, promptno nakon našeg upita odlučio popraviti kvar i vratiti uslugu. No mi ipak nismo svemoćni s obzirom na lavinu takvih prijava.
Ali možemo vas informirati o pravima, načinu zaštite i pravcima djelovanja. Što učiniti kada vam teleoperater ne isporučuje uslugu TV-a, interneta, fiksnog telefona?
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....